Min nya bästis.

Nu har mitt nya objektiv kommit, min nya bästis, den är älskad från första stund.
50mm objektiv. nästa vecka blir det att beställa resten av grejerna. Nu kör vi . från och med nästa vecka börjar jag med fotografering, vill ni stå modell, ha era barn som modeller, söker fotograf till billigt pris hojta till.
valfri storlek på bilderna .. blir toppen fina bilder utomhus i detta väder, jag och en vän kommer dra till några ställen, fina ställen och stå där och fotografera, dem som vill får. :)



Modell : Saga
Fotograf: jag.



Modell : Kevin
Fotograf: jag.

Madelene - Mamma till Elliot » 2010-07-22 | 20:25:26
URL: http://maddihz.blogg.se/

va fina bilder gumman ! :)

vi bor i Gnesta :) hihi

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback