Sleeping beuti.

idag ville grabben kila upp vid halv 6 i morse, höll på att gå in i väggen, vart tog sömnen vägen? kändes som jag matade skruttan hela natten :/, jag gillar att jöda henne haha, det är bra att hon äter så ofta så amningen fungerar, men fn två gånger är okej att äta på natten tycker jag. :)
hon låg i babygymmet och grabben snubblade och ramlade med handen på hennes mage så hon börja stor gråta och jag tog upp henne i famnen och började gråta själv vagga och pussa , gunga och allt hon bara grät , hjärtat gick ju sönder trodde någonting gott sönder i hennes lilla mage :( helt förkrossande !
nu sover hon tillslut och grabben la sig tvär på en kudde i soffan och somna han med. cuutii små kidz, behöver inget annat en mina barn. <3 :)
På lördag ska jag gadda mig fy tusan vad jag längtar, awsome! äntligen, väntat på att få denna i 1½ års tid nu. :)

Kameran jag snackade om, är en Samsung L100 , 8,2 megapixlar med bra funktioner. priset lutar väl åt 500 ringen då jag köpte den för 1500 kr år 2008 .. den var min favorit , så enormt fina bilder , kanske låter skumt men mitt hår blänkte något så vackert och man såg skiftningarna i håret. grr .. men nu behöver den ett nytt hem som sagt då jag har 3 andra , en till digital kamera, en lätt system kamera och en riktigt digital system kamera. tycker så synd om den att den bara ska ligga liksom, någon kanske får användning för den. buh min kära rosilina, följt mig genom åren varit med på kevins förlossning. ja, en kärlek .  =) dags att ta farväl och göra någon annan lycklig.

Sara - Alicias & Manfreds mamma » 2010-07-05 | 15:35:06
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Ja visst går tiden fort! Hur gammal är eran tös nu? :)

Anne » 2010-07-13 | 14:56:41

Hej har du kvar kameran?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback