Katastråf hemmet.



Jag förstår faktiskt inte hur mina barn kan vara så oerhört vackra. *ler*  =)

i helgen sov ju sonen hos mormor&morfar så vi fick vuxentid tillsammans vilket behövdes, de stärkte oss och fick oss att må mycket bättre, två barn är ett heltids jobb, så man får ju inte den tid till varandra så ofta.
nu är röjjaren tillbaka så hela lägenheten är katastråf just nu, och migrän på köpet fick man.
Hemtelen funkar inte för en viss herr hivade ner kaffet vid datorn, undrar vad gubben säger när han får veta de. AjAj han blir nog inte glad hehe. jag vart inte heller glad oooh så arg jag blev det låg bara viktiga saker på just den platsen bla digitalkameran och internetdosan till min bank. hade faktiskt lust att sätta han i gardaroben haha, (gjorde det inte och har aldrigt gjort det innan) men man har bra lust ! ooja..
idag ska vi med till tuben en öppen förskola äntligen säger jessica huhu *ler* =) så måste faktiskt fixa mig nu nu nu, känner stress som bara hell. då är allt som det ska vara då . ibland undrar jag om jag ska gömma den här datorn på morgonen för jag fastnar alltid. :/

Nej. Tjingeling !!
Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-06-14 | 10:42:08
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Jo det förstår jag de att folk är avundsjuka så fina barn du har! Men varför inte glädjas med dig förstår jag inte!



Jo hon mår bara bra, ett riktigt matvrak och mammagris :) Vi har precis börjat med puréer, men det är verkligen ingen hit, och jag vill inte börja med för goda saker i början :)



Hur är det med eran vackra tjej? älskar hennes namn :) Går det bättre med kevin nu, har han vant sig?



Kramar fina du!

Jacqueline - 18 år och blivande mami » 2010-06-14 | 21:28:37
URL: http://jacquii.blogg.se/

sötnos hon är!



skönt med vuxentid haha ! Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback