Lilla prinsessan.

Tänkte ju skriva något om henne också, hon är verkligen inte bortglömd. långt ifrån.
hon växer på fint och jag försöker njuta av varje sekund med henne eftersom jag märkt hur fort tiden egentligen går med barn som växer, från att ligga som en ihopkrupen groda till att skratta och jollra för att sedan rulla runt och krypa m.m .. just nu har hon bara kommit till andra nivån, Skratta och jollra och är världens matvrak iiihk :D
dock är hon väldigt täppt i näsan och jag suger ut snoret på henne när hon det täpper igen ordentligt, det lindrar. :) , hennes mage kniper till och från men är så mycket bättre sen födseln och är extremt nöjd på dagarna, sover och äter på natten som en frisk liten prinsessa. :)
är så sjukt lycklig att jag har mina kidz, som faktiskt gjort min värld så mycket ljusare, att jag fått den chansen att amma henne som jag inte fick med sonen riktigt. det känns så bra!
världens goaste lilla sessa precis som prinsen vår, den kille hon drar med sig hem kommer bli genomsökt så enkelt är det, så mycket som flickor blivit utnyttjade på sistone.. nej hellre vara på den säkra sidan.
hon bajsar faktiskt med några dagars mellanrum, men jag är inte orolig längre, hon kräks aldrig. Kevin var ett riktigt kräk barn som mindre men inte hon och snart får hon 3 månaders sprutor åhh mammas raring. :( buhu kommer gråta floder där inne. hemskt! får hoppas att hon slipper febern.
nu ska vi glo tv. =) kramis tamis.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback