yeeeess =)

Guess What !! ?? , min födelsedag är om knappt två månader, Ska få en Nikon D3000 i förskotts present av mina käraste föräldrar, så otroligt glad så lyckoruset bara brusar i min kropp, känner en sån längtan i magen på att få fotografera med min nya vän =) , så nu är jag allmänt pigg fast ändå extremt trött. vilken kombination!

Käraste tös ligger och gosar fint i vagnen och Käraste son ligger och gosar i sängen.
hel galen dag med Jamina&Kevin , och mina två små, käkade donken och dem fick leka av sig, ena stunden var det sjukt varmt och andra stunden ljummet och tredje kallt, så gick det runt, dem fick även spela boll med andra ungar på mammsens jobb, lite äldre en vad dem var, runt 6 - 8 år men det såg så otroligt gulligt ut när små knattarna kom och tog bollarna ifrån dem haha, sen lekte dem inne med lite bilar. Otroligt trevlig dag. =)  jätte fina bilder tog jag idag. :) aa ni ser ju, kan inte göra annat en smälta .. =)

imorgon återstår och se vad vi hittar på, är det varmt och gos ute ska jag fråga Jammi om vi kan komma till dem.
kanske det blir bad och bus på trädgården. =)






Veronica » 2010-06-15 | 23:41:58
URL: http://bajenalm.blogg.se/

Va kul att du ska få en iförskott! :D hittat nån nice?

tänkte nu i sommar har inte så mkt planer så tänkte om du och jag och dina pluttisar ska ta en dag i parken elr nåt liknade? med lite mjukglass kanske? :D

Går ju och bestämma sen.. finns ju ganska mkt ställen.



Och hoppas verkligen att de går bra på rättegången.. ska be om stängda dörrar för enligt min kusin så hade ju polen sagt att hela UGV kommer va där de är typ 17 -20 pers.. så nej tack.. :o.



Missu<3

Jacqueline - 18 år och blivande mami » 2010-06-16 | 02:05:56
URL: http://jacquii.blogg.se/

Vad ballt! lagom till sommaren , bloggen får massa nya fina bilder antar jag haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback