Kurr i magen sej.

Ryggen vrålar och brösten blir tyngre för varje dag..
jag längtar som sjutton efter vår lilla prinsessa men inser hur nära det egentligen är att träffa henne.
kommer jag våga ta i henne, hur kommer hon vara osv hamnar alltid i mitt huvud..
jag har som sagt haft en heffaklump i över 1 år, jag minns faktiskt inte bebis tiden bara en liten del av de, jag minns att allting kom automatiskt men kommer det göra de denna gång också.
jag vet faktiskt ingenting tiden har gott så fort och det känns som jag alltid haft en stor bebis, jag är fruktansvärt stressad nu att fixa i ordning allting.

en känsla säger mig att hon kommer tidigare, nu är det brottom. det är nära extremt nära.
hur mycket det en känns att jag inte varit gravid att det bara är en inbillning jag bärt på i 9 månader, men det stämmer ju inte, det är ju på riktigt Kevin ska bli storebror. :)

magen skriker av hunger så ska göra lunch till mig och kevin innan vi åker iväg och möter Dessie och till babyland och fixar madrass till spjälsängen till henne.
hon kommer sova på oss för det mesta men sängen underlättar på dagen så den måste jag faktiskt montera upp idag och ställa in babygungan, färga håret (utväxten) ska fixas idag också så man är lite fräsch till förlossningen huhu. :)

hon är väldigt lugn idag, kanske trött, vilar upp  sig inför den stora världen.
Alexandra » 2010-03-02 | 10:07:45
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Hehe tack så jätte mycket :)

Jo Elias är sött faktiskt.. Hade vi fått en liten flicka så hade det blivit Tiffany. Tycker det är så himlans sött..

Vad ska du/ni hitta på för något skojjit idag då? Kram

Alexandra » 2010-03-02 | 10:09:09
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Glömde skriva att han är bara 6 dagar gammal :) Imorgon blir han en vecka våran prins .. :)

Elly » 2010-03-02 | 12:10:38
URL: http://gravidnu.blogg.se/

tiden går så snabbt nu! Jag börjar bli lite nervös faktiskt haha.



Jag kan tänka mig de, att han vill ha dig för sig själv nu så mkt han bara kan :) Jo så går de ju också att göra :)

Aha jag har faktiskt haft tur med de, inga eksem eller svullna fingrar. Dock så har jag fått eksem på baksidan av låren??



Vi bor i en lägenhet ( 3a) med uteplats :D Känns faktiskt lite som ett radhus fast mindre då såklart. hur bor ni ?

kram

Madelene » 2010-03-07 | 18:49:48
URL: http://maddihz.blogg.se/

fick min lilla 38+4 :) nu är han 11 dagar :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback