sweet little prince.

Gosse gosse gosse.
varför vaknar han så.. så jobbigt för mig med värkar och allt och springa upp, bebis fasoner.. ber att dem försvinner snart och han återgår till det normala i sin vardag.
busunge som klättrar upp i soffan hela tiden, man märker ju ingenting, ögonen måste vara på honom varje min. :O
nåväl, igår kom underbara dessi hem till oss, åh vad jag tycker om denna tjejen!!
Kevin var inte på sitt bästa humör i slutet, han busade som en galning när hon kom. :), fick en liten present av henne enligt henne men för oss betydde det mer! massa fina kläder till gumman, finner inga ord. <3
finare vän får man nog leta länge efter för att hitta, tjejen i love you !!! *vänskapligt* hehe inte på det andra sättet. ;), skulle ni allt vilja va haha.

som vanligt glömde jag att ta fram kameran :( men hon träffar oss snart när hon är klar med sitt där hemma :D
hihi! , på kvällen gotta vi oss framför 2 saw filmer och vetekudden låg på magen ganska stendigt.
nu har vi 4 saw filmer kvar att kika på, så det är en sådan helg efter att kevin besökt farbror doktor igen.
han har fått massa röda prickar på kroppen som bara blir mer, samt lite feber. :(
att han aldrig ska bli kry våran prins. :(

Hanna ♥ » 2010-03-13 | 11:36:06
URL: http://vetement.blogg.se/

så sööt!

kram :)<3

dessi » 2010-03-16 | 10:35:21

hihih hoho :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback