bästaste !



Jag saknar denna fantastiska mage och dem fina rörelserna därifrån.
men jag älskar att ha henne utanför kroppen, njuter så mycket nu med tanke på hur snabbt tiden går,
lite kämpigt är det att hon inte kan ligga själv utan att skrika rakt ut, alltid famnen.. jätte mysigt men tycker synd om lilla pojken faktiskt.
men mer och mer glad börjar hon bli ligga och stirra har hon gjort sen hon kom utanför den magen hihi sååå vacker så det är otroligt. =)
hur som helst, vi skulle på bajen - norrköping men vi avbokade dem, dåligt väder att stå med barnen ute i 90 min, så vi gottade oss framför tvn och kollade på den ist inne i värmen.
tur att vi inte åkte in, vi torska =( saaaatans fan.
inte nog med det så är kevin i sitt värsta trots någonsin, vad tusan ska man göra, man tappar ju orken till att köra allt i repris, så högljudd har han blitt me. gör illa sig själv gör han också, normalt att stå och dunka huvudet i en kant?? haha. aa sonen är så egen, tack och lov för det..
imorgon ska jag ta mig en sovmorgon medans gubben min har tvettstugan, så nu hoppar jag i säng med mitt jädrans illamående, magkatarren har ju attackerat mig igen så måste ringa läkarn och få medicin igen .. allt har kommit tillbaks så kämpigt.. vi hade iaf en bra valborg med grillning.  =)
Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen » 2010-05-01 | 21:26:28
URL: http://mammah.bloggplatsen.se

Svar:

Ja det är nog hormoner, brukar inte stör mig på sånt här annars, haha..man försöker att inte bry sig men när typ alla går runt och maler om det så blir man tillslut irriterad på frågan :P haha..'hormoner abc' haha..



Ja så där tycker J med eller ja några saker iaf eller vad man ska säga men ja alla vi tkr olika ibland ^^



Kramis

Denise - Ännu en mammablogg » 2010-05-01 | 21:58:07
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

låter mysigt trots lillkillen trots, magkatarr & skrik! :) oppas det blir bättre!

Denise - Ännu en mammablogg » 2010-05-02 | 11:10:32
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

sv: tack (:



Ja men det förstår jag, uscha!



Det är bra med oss, tack som undrar! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback