Get lost !

*såg din fulla snubbe för ett tag sen, har han börjat dricka? ni var väl nyktra? *

Från anonym.
som är rädd för att skriva ut sitt fattiga namn? . Avundsjuk så det heter duga, inget liv som lägger sig i andras?
du är sjuk och behöver hjälp ! .. min son får som sagt lika mycket uppmärksamhet som hans lillasyster du ska bara veta. =) , Min "Snubbe" som du kallar det, jag kallar det min Fästman har inte varit full på evigheter så du måste sätt något så otroligt fel, tycker du ska kolla lite extra eller skaffa glasögon innan du slänger ut en sån kommentar.. Han Dricker 1 - 3 cider ibland, det är skillnad på att supa sig full, men frågan är vad du har med det att göra egentligen?
Mitt liv är mitt liv det är inget liv som du ska ta dig an och lägga dig i . det är gulligt att du intresserar dig så otroligt mycket över mitt och min familjs liv och speciellt min blogg så du kan snappa upp något som "Stör" dig.. vilken mogen människa. vet du vad, oftast är det dem som haft ett tragiskt liv, trash uppväxt som gör som du gör och det får mig verkligen att tycka mer synd om dig en mig själv som sitter här med sjukt barn. men han kan bli frisk, kan du det? svårt att tro. du har en sjukdom, gå till en läkare. livet är för kort för att slösas bort .
Elly » 2010-05-27 | 21:37:10
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Töntigt att personen som kommenterar inte ens vågar stå för de och måste va anonym. Pinsamt. Och det verkar ju som om den personen bara är avundssjuk.

Sv: Aw tack så mycket! han blev 6 veckor idag :)

naw stackars småttingar. Med dotterns magproblem, vad är de? kolik? eller bara magont?

Kramar

Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-05-28 | 11:01:00
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Okej har det hänt något? :S

Jag menar eftersom du skrev "pga" alla omständigheter?

Fast det är som sagt kanske inget du vill ta så här :/

Och det förstår jag.

Du kan väl lägga till mig på msn? :)

Så kan vi kanske prata där nånting? ..

Om du har tid vill säga haha :D



Jo tack jag mår bra.

Lite trött & börjar känna mig lite tung nu :p haha.

Och värre ska det väl bli ;)

Men vad gör man inte för sin lilla ;)



Strunta i dom dära onödiga komentarerna ;)

Du är värd bättre än så ^^,



KRAM

MammaWendela » 2010-05-28 | 17:30:24
URL: http://mammawendela.blogg.se/

Du kan ju söka ip gratis nu. testa den

Jacqueline - 18 år och blivande mami » 2010-05-28 | 18:33:44
URL: http://jacquii.blogg.se/

Jag vet att det är sjukt jobbigt att INTE störa sig på såna kommentarer. Men innerst inne vet du ju hur idiotisk gjort av denna person är så egentligen borde man bara skratta åt det.

Personen skämmer bara ut sig själv just därför lämnar de oftast inte namnet. jäkligt moget NOT.

De kommer tänka tillbaka någon dag när de mognat (förhoppningsvis) och tänka på hur idiotiska dem har varit.

Under tiden kan man inte göra annat än bara tycka synd om dem.



Kram på dig och din underbara familj!!!

$$$$ » 2010-05-29 | 00:07:34

Bry dig inte om såna kommentarer, det är sommar och om man väljer att dricka lite det gör väl ingenting.

Bara man har kontroll över sig själv så ska ingen annan bry sig om vad man väljer att göra.



Kram $

carola » 2010-05-29 | 22:54:18
URL: http://mammacarola.blogg.se/

hittat hit via lite bloggkikande..



har inte läst så mycket men fattar inte att folk orkar kommentera när dom inte vågar stå för vem dom är.

lätt att snacka skit och sen vara anonym.



Lägg inte ner din energi på dom, det är vad dom vill.

Ska kika runt lite hos dig.



Hur gamla är dina barn??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback