Gråten i halsen och paniken i magen.



Vad händer med min lilla prins. :( Paniken sitter i magen på mig nu, så ont och gråten i halsen, ska jag andas eller sluta?? jag är helt tom, vet ingenting. Läkaren tyckte det var läskigt att han var apatisk, han kunde inte säga vad det var och skickade älsklingen till Södersjukhuset, att se han så svag gör ont i mitt hjärta, han orkar inte lyfta sin egen kropp, jag har aldrig varit såhär rädd i hela mitt liv, vet inte hur jag ska handskas med detta.
kanske sätter dem dropp som dem fick göra med mig när jag var så liten, eller så får han en kraftig medicin. jag vet inte hur eller vad jag ska tänka.
känner mig så hjälplös, gråter ut när han kramade mig med sin svaga kropp innan dem åkte, att inte kunna finnas där när han behöver, vill sitta vid hans sida och hålla hans hand, men vill inte riskera lill skruttan heller =(
ska träffa min mor och gråta ut och försöka slåss med mina känslor och tankar och oron.
det finns en grund till även det här, när jag var mindre så liten som kevin var jag ständigt sjuk, näst intill bodde på sjukhuset och lurade döden ett antal gånger, jag är så fruktansvärt rädd att han ska bli likadan, jag vet hur kämpigt min mor hade som slogs med alla läkare och satt med mig på sjukhuset.. jag minns hur läskigt det var hur dåligt jag mådde och vilka mediciner som jag fick pumpad i mig.
jag klarar nog inte detta, går ner mig själv av att bara sitta nu själv i vår lägenhet se hans leksaker och att inte ha han här se han må bra och skratta springa runt, jag saknar till och med hans trots. ='(
det kanske inte är något allvarligt ELLER så är det de.. fan ska jag göra, kan inte göra någonting inte ett jävla skit och det känns åt helvete tungt!!
Marih » 2010-05-10 | 15:09:57
URL: http://marih.blogg.se/

Aj det gör så ont i mitt hjärta av att läsa ditt inlägg. Förstår verkligen din oro och din nedstämdhet. Vi får verkligen hoppas på att det inte är något allvarligt med lillen.



Massa styrke kramar från mig och lilla Amanda ♥

Denise - Ännu en mammablogg » 2010-05-10 | 15:19:17
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

nä men lilla skrutten :( Håller alla mina tummar på att han frisknar till! STORA STYRKEKRAMAR till dig gumman! Vet hur otroligt jobbigt det är att se sitt barn sjukt och framför allt när man inte kan vara med. Tänker på er ♥

madelene - mamma till elliot » 2010-05-10 | 17:10:35
URL: http://maddihz.blogg.se/

<3

Jenny » 2010-05-10 | 17:33:22

Gu de gör så ont i mig att läsa detta inlägg.Förstår din panik känsla just nu. Hoppas inte det är nåt allvarligt Massa styrke kramar till er.

Jacqueline - 18 år och blivande mami » 2010-05-10 | 17:45:46
URL: http://jacquii.blogg.se/

Men gud hjärtat! Tänker på er massor! MÅNGA STYRKEKRAMAR JAG HOPPAS ALLTING FIXAR SIG!

Kan inte ens tänka mig hur du känner dig just nu, men du måste vara stark för din prins och prinsessas skull!

massor med kärlek till hela familjen! <3

Anonym » 2010-05-11 | 10:55:14

Nåt nytt med lill prinsen? Eller är han fortfarande dålig =( Håll er starka och kämpa på..Massa nya styrke kramar

Aramia - Mamma till Kelly & Melwin » 2010-05-11 | 14:07:43
URL: http://kellymelwin.blogg.se/

Skickar en massa styrkekramar till er.

Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma » 2010-05-11 | 22:23:07
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

stackare! hoppas han mår bättre nu!



såg dej förresten gåå till bussen idag :)

du vad hände i lördags du hörde aldrig av dej?



sv: tack för tippset ang vällingen :)

kram

Jenny » 2010-05-11 | 22:49:20

inlägget utan namn var jag. kram

Monica » 2010-05-12 | 13:55:40
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

nämen =( vilken chock när jag läste din blogg. Jag hoppas verkligen att Kevin snart mår bra igen och kan trotsa på som vanligt!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback