Mors underbara dag =)

Godkväll =) grattis alla mammor till morsdag.
de firades med middag hos mina föräldrar och bus med grabben på gården, vi spelade fotboll med honom som han tyckte var suuper roligt, min älskade underbara bästaste mor fick en rosa ros-bukett sen åkte vi och köpte en rosa babytravel till tösen, så sjukt nöjd ! men den som fick inviga den först var kevin påvägen hem haha. =)
NACKDEL : med denna dag, Bankomaten käkade upp mitt bankomatkort, helt jävla amazing, just när jag skulle ta ut viktiga pengar också, satan vad förbannad jag blev utan att överdriva åh !! så imorgon ska vi till swedbank och tamefan skälla ut dem eller något, dem får hålla koll på sina bankomater tycker jag. jag tröck inte ens in min kod. stoppade in kortet och fick aldrig ut det igen, HELL !!

nu ligger sonen och gnäller och säger *Dotta dotta * .. ska lägga honom och hoppa ner i soffan. =)
carrå - 18 år och gravid » 2010-05-30 | 20:44:42
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Precis samma sak hände mig i torsdags och jag tröck inte heller fel kod, jag blev också något förbannad som tur var är det lätt att beställa nytt kort men jag har också swedbank kanske är fel på något där?. Sjutk irriterande i ala fall

Emma. - Mamma till Mathilda. <3 » 2010-05-30 | 21:16:06
URL: http://ffonavi.blogg.se/

Tack så mycket. :)

Härligt att höra, Jo då det är bra här med. :)

Okej, En bit här ifrån då :p haha. Bor i Helsingborg, Skåne!

Hehe, tack så mycket och detsamma verkligen ursöta. :)



Haha, vilken jävla automat. Bara skäll ut dom jävlarna i morgon ;)

Kram

Elly » 2010-05-30 | 22:02:54
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Grattis på mors dag ;)

Kram!

carola » 2010-05-30 | 23:33:25
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Själv har jag jobbat min morsdag:)

Har spridda skurar på mina barn, äldsta är 19 år fick henne när jag var 19, tvillingarna blir 6 år på torsdag och vår lilla gåva Lisa är snart 17 månader.

Hej och hå:)

Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback