Ute dag =)



Var ute hela dagen tillsammans med Jessica hennes dotter Nellie och hennes Son Oliwer, Cassandra med hennes dotter Josefine , Marie med hennes Dotter.. tog en piknik i gropen med barnen som fick springa av sig med varandra. så otroligt trevligt! ni missade något ;) ..
Dock var det väldigt varmt , jag vet! man ska inte klaga men det går inte låta bli heller.. Dum nog hade jag t-shirt kofta på mig och tänkte inte alls till innan jag gick ut. Tror jessica tog många fina bilder under dagen =)
har bestämt mig nu för att köpa en system kamera om inte någon ger mig en sådan i present? =) vet att jag ska få nagelbehandling av gubben iaf, fixa fram hundögonen tror jag. ;)
nu sitter ja och knaprar popcorn medans barnen sover sött, imorgon ska lilla prinsen röntgas och sen ska jag dra till gymmet, försöker hålla mig till en vikt men det är inte lätt när jag bara rasar ned nu när ja ammar.. kan inget göra, käkar som en häst men inte hjälper det inte, gymmet får rädda mig. :)
ska  nog hoppa i säng nu efter en oboy och hålla tummarna att det här vädret håller i sig så vi kan gå på cirkus här nere med barnen. =)
Linda » 2010-05-18 | 21:01:17
URL: http://lindaoelvira.blogg.se/

Mysigt ni ser ut att ha haft det idag! Hoppas sommarvärmen håller i sig nu!

Jacqueline - 18 år och blivande mami » 2010-05-18 | 23:08:17
URL: http://jacquii.blogg.se/

Låter som en mysig dag! Lycka till på gymmet haha! Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback