Uuuaaah / Pixie .

Godmorgon i stugan !
natten till idag har varit ganska jobbig, på något sätt har jag inbillat mig i sömnen att pixie inte får somna för det skulle vara farligt för henne, så jag vet inte då har hon inte sovit, bara legat och gnytt och gnällt till och från, samt  har jag haft en son som vaknat 2 gånger och jävlats av någon anledning?
märkte i morse när jag låg och frös som sjutton och försökte sno Pixie's värme att han hade lite feber, sedan tänkte jag att det var konstigt för han äter KRAFTIG medicin fortfarande?? :/ hm tänder måste det vara.
nu ligger skruttan i babygungan och pratar lite smått som hon börjat med och Grabben tycker att hon ska gunga men det vill inte hon. =) så söta mina små..
hon börjar bli lite hungrig men måste ta min latte och ställa bredvid, prinsen käkade upp mina mackor så orkar faktiskt inte göra nya.,. hoppas det blir lika varmt som igår eller aa lite svalare för prinsessans skull då !
annars idag tänkte jag ränsa hans gardarob för han fått mer kläder och vissa är för små.. nu vart det mycket han&hon hihi, hur mår ja själv då, jo sådär trött på blödningarna och mår lite illa med halsbränna.
Madeleine » 2010-05-18 | 09:25:46
URL: http://mady89.blogg.se/

åh vilken fin body hon har :) hon är ju vädligt lik dig så hon lär garanterat bli lika underbart snäll och bra som du är :)

Anonym » 2010-05-18 | 11:34:18

varför skaffa gym kort i Västerhaninge om du inte bor där?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback