Godmorgon!

Jag gillar inte att gå upp kl 05:30 , men eftersom kevin har blivit ganska lätt på mornarna så sitter han och äter frukost och kollar på sin favorit kanal, nickolodion (stavning) medans vi får sova vidare ett tag, halv 8 fick vi kliva upp, dom få timmarna betyder mycket!
Jag sov jätte spänt inatt av någon anledning och fick slänga pläden för babes ansikte för att han snarkade så in åt helvetes högt, han reagerar ju inte ens när man sparkar och slår han så det är väl enda sättet för att minska ljudet. :/ någon med samma problem?? tips tack hehe
grabben grät ingenting när jag lämnade han på dagis , jätte skönt =) börjar nog släppa nu när han vet att vi faktiskt kommer tillbaka och hämtar honom. :) nästa vecka måste jag ändra tiden till 9-2 varje dag just denna vecka för att jag ska till njurläkaren på fredag som är grymt viktigt för mig så är det bara att vi ändrar tillbaka tiden 9-15:15 veckan därpå. =) den 28:e gaddar vi oss får se vad raring gör för något , jag tänkte gadda en text på bröstet från nyckelben till nyckelben , skit snyggt, sen bygga på min döskalle och magtatueringen får bli om 5 månader, fan hajar ni 5 månader kvar tills den 3:e kommer holy shot ! :)

Anonym » 2010-10-20 | 10:40:37

Vidrgt med unga mammor som har så många tatueringar

emily » 2010-10-20 | 11:36:49
URL: http://agressia.blogg.se/

Oj oj oj tiden går fort och jag kan tänka mig att det går fortrae än första graviditeten eftersom man är upptagen med barnen.. de har inte gått o kommentera din blogg men jag testar igen :))



Och den där tjejen som sminkar sitt barn. Jag har henne på facebook.. jag fattar inte hur man kan sminka sitt lilla barn som är en månad.. det är helt sjukt

Jenny » 2010-10-20 | 17:55:57
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Blir de någon magbild med den h'r bebisen eller :D

Annika » 2010-10-20 | 18:19:01

Hej jag tänkte höra med dig vart de är ni tatuerar er någonstans? har oxå men är sjukt sugen på att göra fler med hittar ingen som jag gillar, men era blir dock skit snygga!



om du vill får du svara till min mail.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback