Haha Funny!

Jag fick nyss ett gott skratt när jag såg en person ta efter mig på sin blogg, Funny! men seriöst lägg av va, Kan dra ett exempel, så fort jag lade upp Tävlingen om fotograferingen så gjorde hon detsamma. oh come on !
vad löjligt! man blir inte fotograf för att man skaffar en systemkamera och kör med orginalobjektiv och fottar så fantasilöst. Våga fråga istället, våga gå ut större, våga fixa med inställningar, våga köpa nya prylar till käraste, du utnyttjar ordet fotograf det är sorgligt ! jag brydde mig inte först jag såg att du tog efter mig, skärp dig skapa något från din känsla istället.

Bra slut på dagen, Jag ler åt att jag är så mycket bättre så vissa vill vara jag, but still .. Tack och hej =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback