HAHAHAHAHA

Anonym om jag orkar inte !:
för det första, hur fan ska ni kunna köpa ett hus? för vilka pengar? plus att båda står för kronofogden. d kommer få en fet rtäkning snart i från misshandeln du gjorde för några år sen :) <<<<<<<<3 juste en sak till du är vit i ansiktet dags att köpa brunare brunkräm
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 95.209.84.233

Anna Lena om jag orkar inte !:
Fyfasen.Du ser ju ut som en jävla tjackhora men det är du ju så asg
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 94.191.160.90


sv : hahaha skratta åt dig själv förfan ser du inte vad du skriver? att du fortfarande går på hur vi var för 3 år sen, vet ni vad folk förändras och dem som vet att folk faktiskt kan förändras är bra människor, dom är bättre människor är ni som sitter och ältar om att man fortfarande är som för 3 år sen, löjligt !
kan säga såhär hade vi fortsatt som vi gjorde för 3 år sen hade vi kanske inte levt idag, med tanke på hur många av våra vänner som försvinner i tid och otid i sånt där, Nej tack ! vi har hittat och skaffat oss ett bättre liv och tack gode gud för det !! Vet du vad , vill du veta en sak som kommer få dig så stum att du kanske aldrig kommer kunna kommentera ett inlägg igen, vet du vad hora är för något? får jag betalt för sex hade jag varit jävligt rik vid det här laget och möjligtvis redan haft ett hus, men en sak till jag knullade aldrig runt, jag lät mig inte sjunka till en sådan nivå när jag fick höra från andra hur vissa var i sängen osv osv, Nej tack jag väntade faktiskt på den rätte och vet du vad, jag är jävligt glad för det för då slapp jag alla sjukdommar, all skitsnack som går ute osv osv =) och hur fan vet du hur vi har det i dagens läge?? du riktar liksom in dig på hur vi var och inte på hur vi ÄR det är lite tragiskt , hur mår du? Roligt att du intresserar dig / er så jävligt på mitt liv och lägger ner all er tid och energi på det men ta reda på Sanning och Faktum isf om ni ens ska yttra er om saker och ting som har mer vårt liv att göra. ni sitter i princip och säger att ni är såååå avundsjuka på vårt liv, det är fan det ni sitter och säger . haha läser ni inte er text innan ni skickar den? det är inte jag som är den dåliga människan här det är ni som försöker och försöker dra något som ni tror stämmer? GET A LIFE ffs ni har ju verkligen ingenting att komma med förutom att ni är komiker och man kan skratta gott :) jag skulle aldrig aldrig aldrig vilja vandra i era skor inte ens om jag fick 1 mille i kontanter så skulle jag aldrig klara av att må så dåligt som ni gör i er själva , det är så fucking sorgligt sök hjälp ! är man mogen och relativt vuxen så skriver man sitt namn, sitt riktiga namn och står för vad man säger helst tar det öga för öga, men ni verkar inte klara av det. ni försöker knäcka mig med era kommentarer men det är som att försöka slå en betong vägg och hoppas på att den går sönder, smidigt ! haha ;p Brunkräm ?? ska jag se ut som en jävla fake docka menar du eller, nej tack det där gör du bra själv faktiskt !
Hannele - mamma till 2 fina prinsar <3 » 2010-10-21 | 10:23:53
URL: http://mammah.webblogg.se/

Usch vilka omogna människor som inte kan se framåt och ser bara bakåt! Herregud!

Livet går vidare !



Och ordet HORA kan man faktiskt anmäla, bara spåra upp ip-nr och kolla vilka det är..



Om dessa anonyma människor har något att säga så skriv med er jävla mail också istället för att vara så fega och skriva massa onödigheter!

Laura » 2010-10-21 | 10:37:36
URL: http://finest.se/Lewra

Jag tänker inte ens läsa vad som står men låt inte sånna här människor ta onödig energi från dig! Otroligt dumt!!! Låt dem vara, det spelar ingen roll hur ren eller hur långt du kommer i livet, om du så väl sluter fred på jorden så kommer människor tyvärr alltid leva med det dåliga du råkat göra i livet!!! IGNORERA DEM BARA !!! Du behöver inte ens förklara dig!!! Du behöver inte bekräfta för någon annan än dig själv att du duger , det handlar om ren avundsjuka! Gå vidare i livet och låt dem skriva men när dem skriver, antingen läser du inte eller så läser du och bara struntar i det hela! Annars kommer du aldrig palla!

emily » 2010-10-21 | 10:51:31
URL: http://agressia.blogg.se/

helt sjukt vad folk är störda!

Jag skulle bli jätteledsen om jag blev dömd för den jag var innan! Men folk förändras, det verkar inte folk fatta!

carrå - 19 år och mamma » 2010-10-21 | 10:51:38
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Ja ibland är jag duktig :). Förstår att det blir svårare med två små, min kille hade en bra idee där man bjuder in mor och farföräldrar som inte vill något hellre än träffa sina barnbarn så säger man nej tyvärr städar ni inte får ni inte träffa dem, haha :P.



har inte läst något om de detta år men vi är båda överrens om att inte göra det, kommer ju nya influnsor hela tiden och jag tror ingen är värre än den andra egentligen. Hur har ni tänkt?.



kram

Elin » 2010-10-21 | 11:10:11

Gumman, Att du ens orkar att försvara dig för såna idioter som håller på skriver såna komentarer. Låt dom hålla på! Du är en jätte bra mamma och dom är bara avensjuka att det gått så bra för dig och att du och din kille fått såna underbara barn! puss

ellinore » 2010-10-21 | 19:47:21

Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-10-22 | 11:54:01
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Haha, vilka patetiska människor det finns. Men det är väl klart, vem fan skulle inte vara avundsjuk på dig? Tänk bara att ta sig upp från botten från alla droger och allt annat skit, skaffa en bra kille som du ska gifta dig med, uppfostra 2 helt otroligabarn och gör de galant, en tredje påväg som ni ocksp kommer klara hur bra som helst, det går skitbra för dig på alla plan, klart som fan idioterna är avundsjuka? Vem skulle inte va? Nej ee är synd att dom måste visa avundsjuka iställt för att glädjas med dig, men det är väl klart om man själv har ett pateiskt liv. Söka hjälp borde dom fan göra!



Puss o kram!

carola » 2010-10-22 | 19:55:02
URL: http://mammacarola.blogg.se/

fast visst är det väl fantastiskt att trots allt dom tycker så lägger dom ner tid på att läsa din blogg:)

Dom måste ju finna dig väldigt intressant.



kram och sköt om dig

Emilia » 2010-10-27 | 23:44:43
URL: http://eeemilia.devote.se

Vilka idioter! Skit i dom, du vet ju hur bra du är och hur allt ligger till.

Kolla upp IP- numret och spärra, så kan dom inte kommentera mer.



Lycka till med allt! :)

Kram

Camilla » 2011-04-18 | 22:23:02

Hej! du verkar va en trolig tjej men skinn på näsan. Varje dag med barn i hälarna är tufft även fast man älskar dom över allt annat! Med tre barn och din yunga ålder är du otrolig!!!! Har ett barn och jag är ibland HELT slut!JAg är också ung mamma men det finns inget bättre "jobb" som alla säger utan det är de finaste man kan få och ha i livet. Dessa människor är såååå avundsjuka pån din fina familj :) Xing ping =goda och positiva vibbar skickar jag dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback