I COMING FROM THE F ..... HELL !

Jag är så frustrerad, så jävla förbannad på morsor som inte ens säger till sina barn när dem ger sig på andra barn och på dagis fröknar som bara säger * det var inte farligt , upp och stå * när dem blir slagna.
vafan är medkänslan? , idag när vi skulle knata hem från dagis, kevin går från dagis bredvid vagnen, han vet att man inte slår andra barn, han vet att man bara leker med dom fint, han är uppfostrad jävligt bra den där grabben, så kommer en liten jävla skitunge bakom honom och puttar ner han på backen så han hamnar med ansiktet på marken , ungjävelns mamma gick bakom hon sa inte till sin unge utbrast bara * men felix* , Ursäkta men är du dum i huvudet? såg du inte vad din unge gjorde nyss, tycker du att det är okej att dina barn slår andra barn? .. hon sa inte ett skit, jävla idiot! DÅLIG UPPFOSTRAN OCH FÖR LITE KÄRLEK ! ja! jag kan få riktigt svarta ögon när det gäller sånt där för det är INTE okej för mig, det är långt ifrån okej, någon måtta får det vara på mammaor & deras ungar.
detta är helt sanslöst att man ska behöva säga till själv för att någon förhoppningsvis ska reagera men inte ens det hjälpte, bara knallade vidare som om det inte fanns i hennes värld.
jag kommer från helvetet och ja helvetet är med mig överallt när det gäller att skydda mina barn, då finns det ingen gräns ! , ge era barn Kärlek och bra uppfostran så kanske dom vet att man inte slår andra barn eller gör illa dom på något sätt..



Anonym says :
Men om du är en sån bra mamma varför öppnade du inte din käft till pojkens mamma då? och vad ska hon göra pussa på kevin osv ? du hade nog gjort samma sak du är inte så bra som du tror


sv: men är du sjuk i hela jävla huvudet eller? gå i skolan och lär dig läsa innan du lägger en spydig kommentar om något som inte stämmer, FÖRTAL ! , jag öppnade min käft och det står nog ganska tydligt där för folk som faktiskt har ögon och kan läsa istället för att dra en egen slutsats. löjligthets förklara dig själv lilla vän, du må då vara en dålig mamma om du gör som denna mamma gör i en sådan situation, jag vill inte ens veta , stackars  barn!  Hon skulle absolut inte fått pussa på min son men däremot kunde hon sagt till sin son att man inte gör sådär , vilken mamma fattar inte det förutom efterblivna freak ?? man säger till sin unge om den gör något fel det är därför min son vet att man inte ger sig på andra barn överhuvudtaget. jävla dubbelmoral du kör med ! vågar inte ens skriva ut ditt namn för att du är rädd att någon ska hitta dig eller göra någonting mot dig som du inte vill, vilken bra människa du är! jag skulle verkligen lyssna till dina ord för du verkar ju verkligen vara en bra människa som låter/ kommer låta ditt barn göra vad den vill ... nej, en mammas roll innebär också att ge sitt barn en bra uppfostran, och jag vet att jag är så bra som jag TROR att jag är, jag är inte perfekt men tro mig jag är en bättre mamma en du någonsin kommer kunna bli vännen.
Anonym » 2010-10-14 | 19:54:08

Men om du är en sån bra mamma varför öppnade du inte din käft till pojkens mamma då? och vad ska hon göra pussa på kevin osv ? du hade nog gjort samma sak du är inte så bra som du tror

Hannele - nybliven 2barnsmamma » 2010-10-14 | 20:04:31
URL: http://mammah.webblogg.se/

svar:

ja det är inte bara det jag ska prata med dom om utan andra med tex varför dom klär min son i andras skor för ? :S när han har egna.

tkr dom att det är något fel på kläderna eller nåt sånt då äre ju bara att säga till tkr ja..

Ja det får vi hoppas att dom INTE gör det, det räcker redan att man ogillar personalen i en vissgraf eftersom jag tkr inte att dom är speciellt trevliga mot mig men mot J är dom det :S

dom hinner berätta allt vad Kevin har gjort men för mig så hinner dom inte göra det..så jag och personalen har en del saker att prata om ja :P haha..(känns som jag är oviktigt eller nåt :S)



ah det har jag med undrat..men när vattnet har gått du vet när det är g på förlossing osv så har mina lukta kondom i alla fall den gången när vattnet gick hemma med Kevin så tank det verkligen och det höll J också med om xD



Krams1

Fröken M » 2010-10-14 | 20:09:13
URL: http://frokenmela.se

Kronorna kostar 299:- för två ( en jätte stor och en mindre ) men med en rabattkod som går att googla får man 50% rabatt på valfri vara så jag betalade bara hälften. Dock är minsta ordervärde så jag köpte en julduk för en 50 lapp oxå :)

Viggo står på alla fyra och dungar fram och tillbaka.. än kryper han inte, men jag misstänker att det inte dröjer länge förrän han gör det :) ha en mysig kväll !! Kramar

Alexandra » 2010-10-14 | 20:11:21
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Amen herre gud! Man ska fan lära sina ungar rätt och fel! jag hade blivit galen om min son hade gjort något sånt där! Gaah så arg jag blir när jag sitter och läser detta!



Jo jag är tsm med pappan till Elias.! Detta låter dumt men jag hade inte behållt honom om jag och christer inte hade det bra! För e inte förhållande rätt så bra innan man börjar tänka på barn så tror jag det inte räddar själva förhållandet när man skaffar barn! .. Ja du förstår nog vad jag menar!..



Ställ gärna en fråga i bloggen! Kram

cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror » 2010-10-14 | 20:21:56
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

HAr du gjort RUL? :) ska ni kolla könet? :D hihi

kramar

Hannele - nybliven 2barnsmamma » 2010-10-14 | 20:39:49
URL: http://mammah.webblogg.se/

Men gud! Förstår dig helt! o.O

Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmammam » 2010-10-14 | 20:51:04
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Ne men stackars Kevin, förstår inte varför hon inte sa till sitt barn?! Mobbning eller slag är inte okej när man är 10, varför skulle det då vara helt okej när man är 1-2år? ?

cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror » 2010-10-14 | 21:14:46
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Okeej :D hihi hur kommer de sig att ni r så säkra? :D hihi

Har ni börjat fundera på hru ni sla göra med vagn? :) Några namnförslag? :)



den 24 nov är de beräknat, men en vecka tidiagre skulle ju inte skada :P haha!



kramar

Hannele - nybliven 2barnsmamma » 2010-10-14 | 21:28:16
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Haha ja jag har märkt skorna och kläder..dock har jag inte märkt skorna som han har på sig hem och dit men saker som står kvar där är märkta och det var ju först av allt det dom märkte när dom satt på kläderna på Kevin att dom var märkta vi fick ju till och med beröm för det xd haha..

Det är såna där klistermärker så det syns ju att det står kevin rantamäki på dom xD ser väl fan i syne :p



ja men bra det! Vi verkar ha samma problem här ;d haha..ja just det när man rigner till vårat dagis och sjukanmäler Kevin tex så är dom jätetrevliga i telefon :s as skumt men sen när man pratar med dom så är dom trevliga också men dom verkar inte ha tid att snacka osv :s



Haha ja mitt stank i alla fall..vet inte hur den andra stank eftersom den hamnade i toan xD hahahahaha..

Ah okej..så du åkt in med värkar ? :)

cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror » 2010-10-14 | 21:30:32
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

hahaha de skulel nog jag ej klara av :D haha! Så ni gör nog rätt atta nvända en tvillingvagn + ståbräda :P



Vad vill du ha för vagn då? :)



vi har ju en syskonvagn, en phil och teds! Vi är supernöjda :) hihi

hehe okej :D va kul om de skulle vara en tjej om ni är så säkra :P haha



men tråkis :D berätta för mig, jag behöver inte godkänna kommentaren och jag kommer ej snå killnamnet :D haha



Jo de lutar åt de :D de gäller bara att han ser ut som en joakim :) Men de tror jag säkert! :)



kramar

Jennifer - 16år & ensamstående mamma » 2010-10-14 | 22:51:31
URL: http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/

Svaga föräldrar som inte kan säga till när barnen gör något fel. Och hur kommer det sig att så fort någon idiotisk kommentar kommer upp på bloggen är det alltid från någon anonym? Jisses, om ni nu har så jävla mycket att säga så för faen stå för det då också!



Jätte fina bilder du har på bloggen btw!

Jacqueline - Mamma till Carlos Ignacio » 2010-10-15 | 01:09:42
URL: http://jacquii.blogg.se/

SV: Haha ja en riktig tjockis han väger 9 kilo skulle jag tro nu (8,5) för 3 v sen :P och är 3 och en halv månad hahaha! Jag ammar endast :P Han äter var 4e timme och jag ger bara en tutte (jag ger.. han äter bara en)



Så jag går alltid med en stor å en liten tutte (HAHA LIKE!)



ANG DITT INLÄGG:



HERREGUD! Stackars barn.. fan har morsan sitt huvud någonstans.. och första kommentaren? SERIÖST?

Jag hoppas allvarligt att denna människa inte skaffar några barn iaf inte innan hon/han mognat tillräckligt.



Där ser man bara vilka som är bättre än andra.. Du kan vara lugn och stolt att Kevin vet iaf att det var FEL.



Kram på dig å på småttignarna! :)

Emily » 2010-10-15 | 08:48:36
URL: http://agressia.blogg.se/

Jag skulle bli så förabannad.. Jag är nästan alltid trevlig men när det gäller ens barn är det annorlunda!

Hade min son gjort så hade han fått en utskällning om att man gör inte så! Dåååligt av den mamman..



Och de där med skölmedlen.. hahahah. alltså jag vill testa nytt. Men den som är längst till vänster luktar sååå gott. TESTA DEN! Ibland brukar ju lukten fösvinna lite, men inte med den.. MMMMM

Veronica, mamma till Nim ♥ » 2010-10-15 | 09:42:56
URL: http://attblifler.blogg.se/

Hur går det med magen och så? Vet ni vad det blir än?



Nej Nim kryper inte än, men det dröjer nog inte länge. Har har gjort det två gånger. Så det kommer nog snart :)



Vad bjuder helgen på då? Kramis

Sara - Alicias & Manfreds mamma » 2010-10-15 | 17:48:08
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Okej, stackars liten, haha! Fylla år så sent :)

Hoppas att kakorna blir goda :)



Ja vi trivs jätte bra med Alicias dagis, går din son på dagis?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback