Jahopp.

Ikväll blir man själv med barna för babe ska träffa läkaren och prata om operationen framöver. läskigt! inte varit själv med dem sen sommras men det kommer nog gå fint. :)
var ju till barnläkaren igår men innan käkade vi lurre men fick min gravid koma, hela kroppen la av allt slutade fungera och jag somnade sittandes här hemma? alltså jag måste nog prata med min barnmorska och kolla järnvärdet jag orkade ingenting inte ens äta middag, det känns inte riktigt bra alltså.
Tussans alla prickar på hela kroppen var inget mer en Virus utslag efter hennes förkylning/virus, hade mer eller mindre hoppats på att det var vattkoppor så hon kunde smitta brorsan nu medans dem är så små, men icke då.
någon som har barn med vattkoppor som vill träffa oss? :p
Hon har iaf varit så jävla besvärlig inatt, har nämnt tidigare att hon får vissa nätter då hon käkar extremt och ligger och sprattlar och gnäller lite och vill leka, inatt var en sådan natt men hon fick absolut inte leka, Natt är Natt och dag är dag så är det bara. :) så inget öppna förskolan för oss idag blir istället till att träffa victoria&saga i farsta imorgon.

carrå - 19 år och mamma till Isabella » 2010-10-27 | 11:00:39
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Ja man får försöka tänka lite posetivt på det :)



Gud vad läskigt, det var inte lite jobbiga saker ni varit med om. Men har mår väl bättre nu? har inte läst om sjukhusbesök på ett tag. Jo jag tror jag coskå är en sådan som åker in för minsta lilla särskilt när det gäller barn då blir man ju extra försiktig.

Fröken M » 2010-10-27 | 13:11:00
URL: http://frokenmela.se

Jag har fått extra jobb i en videobutik varannan helg !Perfekt eftersom det är så nära, dessutom gillar jag ju både film och godis :)

Vart jag köper kläder till mig eller viggo ?

Ha en toppen dag ! kram

emily » 2010-10-27 | 13:40:20
URL: http://agressia.blogg.se/

Vet du att Joel har börjat somna utan tutte nu? ÄR så glad! Klappar han bara på rumpan, så somnar han om! :D Timjan är ett ställe för mammor som inte har ått så bra.. Alltså, mitt liv har varit lite upp o ner innan så jag går dit för att få stöd typ, jättesnälla är dom där! krams

Fröken M » 2010-10-27 | 13:41:47
URL: http://frokenmela.se

Vi hyr ganska mycke film annars oxå, så hon som äger butiken frågade om jag var sugen på extra jobb för ett tag sedan, nu skullee en tjej sluta och då frågade hon igen. Så det var mest tur :)

Jag köper största delen av viggos kläder på lindex. Jag tycker de har mycket fint till bra priser :)

Kram

Amanda - Mamma till Vincent och Felicia » 2010-10-27 | 15:51:58
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Vilkne söt gravidmage du har nedan!! =)



Trebarnsmamma, inte dåligt... Jag vet inte hur jag skulle klara det, det är starkt gjort!



Tack för din omtänksamma kommentar ang min sons olycka, vi mår iaf bra och allt går fint!



Kram och ha en fin dag!

carrå - 19 år och mamma till Isabella » 2010-10-27 | 16:27:01
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Ja jag får göra det, hehe. Känns bättre nu faktiskt, tack och lov!



Åh vad skönt ::D. jo de blir väl härdade de små eftter alla bacieller. Jo jag vet sjukvården är hemsk, man måste ju tjata och gnata som en falnig för att få hjälp, tyvärr.

Sara - Alicias & Manfreds mamma » 2010-10-27 | 16:49:46
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Usch vad läskigt! Tycker nog att du borde prata med din bm.

Idag har vi bakat, cupcakes. Mne de blev misslyckade och jag ska bjuda på dem nu ikväll när några kompisar kommer på seans :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback