Morsning korsning!

Grabben knallade upp vid 06:30 fick käka lite frukost medans jag sov vidare en stund mådde så fruktansvärt illa, tror föresten att min fot fick allergi attack eller liknande när jag spydde :/ blev svullen och började sticka och klia i samma veva, tog jag i för mycket kanske .. hm :/
blöjbyte och påklädnad av båda kidzen och grabben blev så ledsen när vi närmade oss dagis =( buhu hjärtskärande kram och puss och vinkade i fönstret sen gick vi, jag vet inte varför han blir så ledsen när han kommer nära dagis, jag måste forska lite, trivs han inte där så får vi byta dagis så enkelt är det, han ska inte behöva må dåligt när han går till dagis, ska ta ett snack med fröknarna och höra mig för lite hur han är, hur det går osv osv.

" i'm fucking stupit anonym "  anser du vad fel du har i din kommentar? egentligen ska inte du säga någonting om det är den jag tror det är miss D som skaffar barn med en snubbe som bara knullar dig och blir lack för att du inte fått ett lösen, då är det faktiskt dig det är synd om really. jag hyr min lägenhet en 2:a på 74 kvm av Akelius, om du missat mina inlägg här i bloggen så ska vi snart köpa en lägenhet, wow det är ju mer en vad du kan åstakomma med en hyresrätt, you have right ! vi har varit äkta socäckeln levt på socialen haft dom inblandade , gjort utredningar you name it pga vår bakgrund men du, vi lever inte på dem , vi är inte skrivna där och det är en jävla skillnad, det är bättre att se nutid istället för dåtid, det finns som sagt en anledning till varför man kallar det förflutna. =) om du försöker sänka mig med negativa ord och fel uppfattning på vårt liv, haha you must kidding ! jag är nog längre en vad du är gumman!



emily » 2010-10-18 | 10:45:14
URL: http://agressia.blogg.se/

Jag tycker inte det är nått fel att få hjälp av soc, realy. Fattar inte varför man ska skämmas? Man gör ju sitt bästa och behöver man få hjälp av soc, so be it.. Skit i de kommentarerna. krams

emily » 2010-10-18 | 11:52:43
URL: http://agressia.blogg.se/

Precis, jag förstår verkligen inte varför folk ser ner på folk som har fått hjälp av soc :S Visst man kanske inte vill leva på dem ihela sitt liv. Men När man är mamma så tänker man på att barnet ska få MAT i magen, det är det som räknas. Sen om man får pengarna av soc är ju skitsamma! Jag bor ääändå i norrköping.

känns som allt händer i sthlm. Hahah allt verkar vara så dött förutom i sthlm där händer de jämt saker! Krams

sandra-mamma till Isabelle och Vilicia » 2010-10-18 | 12:34:58
URL: http://karlekovervinnerallt.blogg.se/

Jag håller på med körkortet.. dock inte börjar med teorin utan kör bara hemma än så länge.. först hade jag ett mål men får skjuta på det lite eftersom det är flytt å massa annat på g.. så tar det när de kommer :) men jag ska ha det iaf :) .



Jag är spruträdd. å finns inget som känns så äckligt som när man kännt på andras armar å man känner på andras stavar.. :P .sen hade jag nog aldrig vågat ta ut den sen :) .



Denna gången behövde jag inte sy ngt :) men med isabelle behövde jag .. själv?

Vad tycker du är värst med förlossningen? =)



Kram



Jenny » 2010-10-18 | 15:41:19
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Ett tips är när du lämnar han på dagis, Be hans dagis fröknar ringa dig och berätta hur han mådde efter du hade gått. Jag praktiserar just nu på ett dagis och alla barn blir lite ledsna när föräldrarna ska gå, men sen 2 sek senare så e dom jätte glada :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback