Night oh night.

hoppas denna natt blir uppskattande för inatt var trollungen riktigt besvärlig!
jag tror hon käkade minst 3 flaskor + amning och sen vart hon helt från ingenstans piggelin, va, kära lilltuss du vet att det är natt och man ska sova! hon skrattade och sparkade hej vilt med benen som att någon lekte med henne. jag låg så hon kunde se mig i 1 timme sen slocknade hon bara sådär. 1 timme efter vaknade kevin OH NO här får man visst aldrig sova.
men karln gick upp med honom och jag la tussan i min säng så somnade vi om till halv 8 sen knalla vi upp och då var mina grabbar borta, härligt att käka frukost i lugn och ro :) runt 11 snåret åkte vi och mötte nettan och käka en BIG lurre som bestod av Congac marinerad karre med sallad och ris/potatis och bröd, vi satt där 2 timmar och käkade riktigt jädrans mätt ! =)
Sen gick vi in till min gudmor och gudfar och gjorde syntest som jag ska skicka in till vägvärket för nu påbörjar jag mitt körkort :D iiihk äntligen ! efter flera års uppskjutet kan nog inte bli gladare fan!
nu sover barnen och herrn i huset jag käkade en äcklig jävla sparris soppa, fy yuuk som att dricka sås , magen vänder sig, aldrig mer soppa om inte kycklingsoppa!

detta var däremot gott :)
Foto : jag.
Hannele - nybliven 2barnsmamma <3 » 2010-10-15 | 20:28:21
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Haha jisses xD

Det där har jagi nte märkt på Kevin än iaf det enda var ju att han gapade idag och sedan nrä det blev tyst så gapade nästa :P hahaha..



Ah jo det sant så känner jag med när det gäller Kevins dagis..han har ju fått så många vänner att leka med osv men som du sa man måste ju trivas med frökarna själv också annars så blir man orolig.

JAg har sett en sak sen när Kevin började på daigs är att han har blivit mer fjolligare liksom gör han sig jättelite illa sig så gråter han tillls han blir röd och jag har sett på daigset att dom daddlar med barnen när dom gör illa sig :S vet inte hur jag ska förklara men dom är värsta fjolliga med dom när dom gör illa sig o:O



Och vi lärde ju Kevin att gör man sig illa så gör det ont men det går över fort..vi brukade peppa honom och säga äsch det där gjorde inte ont upp och hoppa igen men det funkar inte längre o.O

Hannele - nybliven 2barnsmamma <3 » 2010-10-15 | 20:29:04
URL: http://mammah.webblogg.se/

glömde fråga..när dom ta hål i hinnan..gör det ont? :P har hört att det gör skit ont när dom gör så att vattnet går när dom tar hål :)

Jennifer - 17år & ensamstående mamma » 2010-10-15 | 20:32:30
URL: http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/

Sv; Min dotter? Hon är 5 månader :)



Jag har varit medlem på buzzador i hela 2 MÅNADER :P Trodde aldrig jag skulle få något men plötsligt dök en kampang(?) upp :) Det kommer nog, men det tar sin lilla tid. Glöm inte anmäla dig till kampangerna direkt om du får ett mail om att det kommit upp en. Alla som anmäler sig kommer ju inte med så det är bäst att vara ute i god tid :)

Kram

cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror » 2010-10-15 | 20:38:44
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Hehe okej! fast nu pratar du imot dig själv ;) för du har också en vagn där man sitter bakom varandra och den som sitter bak har ju också svårt att se framåt ;) Josefin älskar att sitta längst ner och kollar jätte br aåt sidorna så hon verkar ej bry sig att de är något i vagen :P hihi



Okej, den vagnen gillar ej jag, gillar inte breda syskonvagnar :P Isåntfall ska ska de vara en urabn jungle! Annars får de vara :P haha



hahha, de är bara att vänta och så ;D skulle vara kul om ni hade fel :P haha



jo vi får se sen när han föds :)



I början blir vi nog mesta tiden hemma! Christofer få gå och lämna j på dagis och så :) Kankse gör de nån gpng, men de två första evckorna ska jag försöka hålla mig hemma! Men sen får vi se hur de blir :)



kramar

Emily » 2010-10-15 | 20:49:53
URL: http://agressia.blogg.se/

Nejdå, de blev inte mycket text. De blir de ibland på mig med hahah fingrarna bara knappar o knappar och man kan inte sluta! :D De händer alla ;)

Jag har också letat eller undrat vad man ska göra för att starta tävlingar! gick in på Fokis och där stod det att man kunde ansöka och det var på denna sida : http://www.bloglovin.com/Britney

Så kolla där! Man vill ju kunna ha tävlingar även om man inte är största bloggerskan lixom!

Jag förstår precis vad du menar.. Jag var också så mot min morsa.. Jag gör vad jag vill, men skillanden är att mamma typ gav upp mig. Hon orkade inte bry sig längre :/ Men de har gjort att jag kommer se till att inte samma händer Joel. Det är bra att du säger till din son om han gjort fel, de ska jag med göra.. borde vara fler som du!



Förresten maten blev SKITGOD. jag hatar champinjoner men de smaksatte det bara! Prova!! Krams

emily » 2010-10-15 | 21:11:03
URL: http://agressia.blogg.se/

vad jobbigt att hon vakna helt pigg. Joel har vaknat (utan att lverdriva) kanske 17 gånger inatt.. De tog en kvart, sen vakna han o sen tjugi minuter sen vakna han.. uhhh så trött nu! :p

cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror » 2010-10-15 | 21:25:29
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

haha aokej :D alla tycker olika och de är tur de, för dy fan va tråkig världen skulle bli :P haha



neeej, pga av njuta den första tiden, sen vet jag inte hur kallt de är ute, vill inte att han ska ha jobbigt att andas när de är så kallt :P hihi Men tiden får visa när vi går ut :)



kramar

Alexandra » 2010-10-15 | 21:35:09
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Frågestunden har avslutads! Svaren finns på min blogg! Ha en jätte bra kväll! Kram

Jennifer - 17år & ensamstående mamma » 2010-10-15 | 21:44:26
URL: http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/

Sv; nope, ingen ammning här inte.

Hon fick boppmjölk i ca 1/2 månad på flaska då det inte gick att amma henne. Vi var iväg under en helg och på den helgen tog jag inte med pumpen så hon fick då ersättning och efter de försvann mjölken :/ lite tråkigt men ja, hon har ju inte direkt tagit någon skada av att inte bli ammad så det spelar väl egentligen inte så stor roll. Det tog så lång tid och gjorde så ont ändå så ^^ Ingen i min släkt har kunnat ge mjölk i mer än 2 månader så den hade väl ändå försvunnit.



Har läst en del inlägg på din blogg nu. Förstår jag det rätt att du väntar nummer 3 nu, eller? :)

Hannele - nybliven 2barnsmamma <3 » 2010-10-15 | 22:20:20
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Usch..hatar såna där nötter, såna ska fan inte få jobba på dagis tkr ja o.O usch!



Ah ja så där håller Kevins kusin på när Kevin är där på besök då blir hon bebis efter hon ser kevin som en bebis :P haha..

Kevin har faktiskt aldrig varit avundsjuk inte än iaf men det kommer nog..han är ju så "liten" än så han vet ju knappt vad det är för något :P haha..han är ju så gosig mot sin lillebror så det är sjukt. Har Kevin varit avis på P då? :)



Aaaah..ja varmt blire av det :P hahaha..

HAde viljat testa på hur det känns när dom tar hål och vattnet går :P haha..



Förresten glömde tacka för dina söta ord som sa om barnen mina :) glömde säga det..höh..



kramis!

Veronica, mamma till NIM. » 2010-10-15 | 22:27:53
URL: http://attblifler.blogg.se/

Ja liksom två kryp fram. Fast vid två olika tillfällen :P så det kommer nog snart :P



Spännande! Nej vi tog inte reda på könet.



Ok, nja det blir lungt. Ska väl plugga lite nu när Stoffe är hemma och kan ta Nim lite :)



Hoppa sni får en mysig helg, kramis

Sara » 2010-10-15 | 23:32:57
URL: http://frookensara.blogg.se/

Vill börja med att säga att jag tycker om din blogg!:) Har läst den mycket nu och sett alla idioter som kommenterat här på bloggen. Vad fan är det för fel på vissa människor? Du är 19 år, har två barn och väntar ditt tredje. Inser inte människor hur fruktansvärt bra du gör det!? Fan, du ska en eloge! :) Inte många som är lika stark som du är. Jag beundrar dig verkligen, sköt om dig:) kram

Sara - Alicias & Manfreds mamma » 2010-10-16 | 07:44:36
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Vet inte vart jag kommer på allt :)



Vad tråkigt att ni inte trivs! Det är ju viktigt att trivas, Trivas han på dagiset då?

Anonym » 2010-10-16 | 09:40:36

Nej hon är ju så liten då behöver man inte skynda sig!. Men hon sover ju oftast i vaggan, man sover ju djupare själv då!



Hon är 8 veckor på måndag :). Okej, jo bättre med tutte om det går ju :). Oj ja tiden går verkligen snabbt!



Kram

Caroline - Ellas mamma » 2010-10-16 | 11:51:56
URL: http://www.rarelady.se

tack! Ella blev 4 månader den 7 oktober. Stor tjej nu. Det går så galet fort.. HUr gamla är dina- Underbart söta. Hopps ni får en härlig lördag. kram

Jessie - 23 år & mamma till Jacob [snart 3år] » 2010-10-16 | 14:25:55
URL: http:// passionfrukt.blogg.se/

lycka till med körkortet:)

Emelie, Mamma till David » 2010-10-16 | 18:33:21
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/

Okej :) Min son är född den 11:e december, så det är 2½ vecka mellan våra ungefär. Vad ska ni köpa till han? :D

Kram

sandra-mamma till Isabelle och Vilicia » 2010-10-21 | 16:02:21
URL: http://karlekovervinnerallt.blogg.se/

Vad använder du för kamera ;)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback