Ny blogg design

Visst är den snygg? ;) grr heeh.
tror ni det blev någonting gjort igår (måndag) ? , inte direkt..min förbannade migrän kom och jag ville i princip bara dra täcket över huvudet och undvika ljus. den höll i sig idag också men fick iaf lunch av nettan mitt sug i dagens läge är Pasta i olika sorter så det blev * Pasta med ost & sås och oxfile .. ohja riktigt smarrigt.
längtar tills vi storhandlar, ska försöka mig på vegitarisk lasang, detta med graviditet är bra underligt ! hur som hur ringde jag min barnmorska fick en läkar tid på måndag om min migrän så förhoppningsvis får jag medicin mot den , jag kan inte gå och ha migrän 3 gånger i veckan det funkar inte speciellt inte när man har barn, det känns riktigt meningslöst.. jag bara ligger, käkar inte släcker alla lampor, äh usch ! det är ju hormonerna som puschar migränen att komma så ofta när den i vanligt fall kommer 1 gång i veckan eller 1 gång varannan vecka ..
kroppen tar väl mer skada nu eftersom det är så tätt inpå tyvärr. men inte hänga läpp för det, imorgon ska jag till bvc sen käka lunch hämta post och åka till huddinge och köpa den SNYGGA barnmatsstolen till pixie, jag behöver i princip inte röra mig någonstans för allt sker med bil =)

Vinnaren av fototävlningen lottas ut om 1-2 dagar. glöm inte tävlingen här nedan !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback