Anyway..

så har man varit och handlat lite hem + en plattång för hela 99 kr på jyst, vilket jädrans kap ha! ;)
varför är jag så fruktansvärt trött varje dag, helt orkeslös orkar ingenting samtidigt som jag är rastlös, vilken jävla bra kombination. :/
Grabben trotsar som aldrig förr, grr vad han verkligen gillar att retas med oss, allt från att hiva ned koppar på golvet till att sätta sig i Pixies babygunga så den nästan brakar ihop & Slåss, bits och skriker högt som en jädrans brud.
by the way väntar jag på lurre av nettan nu (idag igen) blev så jädrans sugen på Nudlar med wokade grönsaker från kina woow karln blir ju tokig på alla mina cravings, grabben ska få leka lite på baksidan medans jag fixar och donar med hemmet upptäckte en spindel och nu känns det som hela kroppen är av spindlar FYFAN den petar inte jag på!

Classy - ung blivande mamma! » 2010-09-07 | 13:14:01
URL: http://classys.blogg.se/

Visst är dom :)



Fan vad jobbigt, det är hemskt när dom blir så där. Man blir själv så ledsen och undrar vad man gjort för fel... Hoppas han blir sig själv snart igen då och att det inte är nå allvarligt :/



Här är det bara bra, trött som fan. Förstår inte när denna trötthet ska avta? Skulle seriöst kunna lägga mig ner å sova igen men liksom tvingar mig själv att vara vaken.



Kramar

Anonym » 2010-09-07 | 18:48:42

Hahaa FJORTIIIS!!

Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma » 2010-09-07 | 22:30:00
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

jobbigt med spindlar.!



sv: ja jag hoppas att det vänder snart,för detta är jobbigt!



kram

simone » 2010-09-09 | 12:24:06
URL: http://fattybom.se

snygg du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback