Colors.



Tjabba bloggen..
vi har tagit en dag på eriksdhalsbadet badat med kidzen och slappat i bubbelpool.
där vi träffade på en lars .. ähh ahh, en kändis som simmar på tv, vem fan är det? det var bara raring som kände igen han, jag är inte inne i vm simmning only Fotboll.
vi är värda det, lite relax sådär efter veckodagar med tidiga mornar.
Vi har precis slängt in Chicken wings i ungen, men jag är jävligt äcklad av mat nu för tiden, beställde från donken idag men mycket jag åt? en halv hambörgare och några ynka pommes, fan så vidrigt!
nä nu ska jag gå och ha ett privat liv jag också , orkar inte blogga på helger längre :/
have a fucking nice night!
Hannele - Snart 2barnsmamma » 2010-09-04 | 20:49:01
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Nej inte jag heller, tror det mesta sakerna är faktiskt myter när det gäller att försöka sätta igång en förlossning men det är inte det jag gör det för, utan för ammningens skull och det andra ^^, höhö..

Men åt andra sidan så vet man ju inte heller, man har ju hört att det är många som har fått värkar osv av teat osv och sen poff så har dom haft en unge i famnen men det är väl till person till person hur deras kropp är redo och inget teagrejs som gör jobbet ^^, men jaaaa :P haha..



Ja jag tror det med ^^, Egentligen är det ju inte bra att jag anstränger mig men man har ju varit tvungen till deti vissa stunder :)



Kramis!

Haha » 2010-09-04 | 22:54:13

Men du badade väl INTE jacuzzi/bubbelpool nu när du e gravid !??

Classy - ung blivande mamma! » 2010-09-04 | 23:16:10
URL: http://classys.blogg.se/

Haha ja verkligen... Hm, jag tror inte de smittar till människor men de beror ju helt och hållet på vad det är för nått. Blir han inte bättre ska jag ringa vet imorgon.



Haha okej :P Ja du får allt se hur de blir ;) Men stackarn, min hade också fått panik!



Kramar!

Emelie - 17år & en bebis i magen. » 2010-09-05 | 02:30:01
URL: http://nilsonee.blogg.se/

svar: ja, barnmorskan såg en lite kille på RUL :)



Han fyllde 22 för två veckor sen :)

KRAM

Moa » 2010-09-05 | 14:15:34
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Nu har jag länkat dig i min blogg, eftersom du hjälpte till att rösta på mig i en fototävling för några veckor sedan! Länkningen är mitt sätt att säga tusen tack! :)



Ta hand om dig!

cassandra, mamma till josefin och lillebror bf 24 november » 2010-09-05 | 20:41:46
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

vi tänkte köpa polarn och pyrets men den kpostade 1300 typ så detta var ett kap för oss. och vi båda fastnade verkligen för denna blå :D älskade färgen :D så nu ska jag bara köpa nån rosa mössa till elelr nått så kommer de bli jätte fint :D hiihi



vad var de du menade på facebook? :/

puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback