Dramatik.

all right, jag har alltid varit en drama tjej, ställt till med ett helvete för jävligt många, aggresations problem mot allmänheten , skriker , skäller och blir skogstokig på vissa speciellt kommunen.
aldrig kunnat handskas med det riktigt, så fort någon i kommunen nämner socialen då blir jag galen och känner hur ilskan toppar, om någon säger något fel då bryter helvetet loss. jag är överbeskyddande mot min familj om någon sätter ett finger i den börjar jag automatiskt vända taggarna kraftigt utåt.
jag är jävligt ilsken och aggresiv av mig, ALDRIG mot min familj, jag är helt enkelt en djävul i förklädnad, men bakom allt det här är jag riktigt jävla underbar, kommer enbart överens med killar och pojkflickor för tjejer är fan som barbiedocker och dom vill man ju bara bryta ner.. men jag är trots allt en ängel och en djävul.

Hur som helst vabbar tony hela veckan så vi får se vad vi hittar på :) .
kanske drar till lekvegas , vi får se, känner att jag behöver handla lite till tösen.

Emily » 2010-09-29 | 11:34:35
URL: http://agressia.blogg.se/

Norrpan är Norrköping :) Det ligger två timmar från Stockholm! :) Han är så duktig som trallar runt kanterna och häromdan stod han själv, men det har inte hänt igen :(

Linda » 2010-09-29 | 11:41:06

Vabbar man inte om barnen är sjuka? Kanske inte så bra att dra trill ett lekställe fullt med andra barn då och smittas.....hur tänkte du nu?

flodko » 2010-09-29 | 16:13:22

hej... har lagt märke till att du inte skriver lika mycket om barnet du väntar nu som du gjorde som de dina första.. är de något fel?!? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback