i can't belive this.

har legat som en död fisk på land fast i soffan hela jävla dagen, inte sätt ett ljus snarare undvikit ljuset så mycket som möjligt, vaknade upp med migrän + morgon illamående och migrän illamående så ja, jag tillbringade väl den mesta morgonen på toan. usch!!
nu börjar det väl vandra till det bättre, skönt att bli "barnfri" imorgon, sonen ska sussa hos älskade favorit mormor tills lördag så vi får tid tillsammans jag och min blivande man på min födelsedag.
han fick en helt färsk lax idag rakt från sjön! , han var ju och fiskade med jobbet idag.  så jävla fin och säkert jäääävligt god , den ska tillagas imorgon kväll med potatis och spenat Mjamiii ..
Sen ska jag få i present av mammsen min ett nytt objektiv som jag önskat mig, undrar varför jag önskar mig och köper hem nya grejer till kameran stup i ett. är man fotograf så är man. =)
Lucky me som har en sån underbar man som är världens kock i köket och bra på alla sätt fast vi haft brister så har vi kämpat till toppen tillsammans.  :) , nä nu ska jag kika på halv 8 hos mig och dricka mitt efterlängtade gotlands tee med honung och filt och vänta på att karln min kommer hem.

Mallesplace - Go My Own Wa » 2010-09-09 | 20:22:40
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Låter mysig att gosa ner sig! Kanske jag ska göra med :)

Classy - ung blivande mamma! » 2010-09-10 | 01:46:41
URL: http://classys.blogg.se/

Nej säg inte så, inga påsar :( Haha får nog slänga in lite silikon sen när man ändå e på G ;) haha

Jo det har du rätt i :)

Precis! Magen e bara bra, han lever om som fan där inne å har kommit på att man kan sparka å trycka mot revbenen som inte alls uppskattas så mkt :P haha

Hur är det med dig å magen då? :)

Kramar

Melissa - Vincents Mamma » 2010-09-10 | 06:56:39
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

grattis på födelsedan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback