Smarrens.



Nybakta och varma - fasiken vad goda dem blev med min vaniljkräm jag slog ihop.
nu har vi ett tag iaf, eller det beror väl såklart på lilla grabben, alla vet ju att han är en riktig gam när det gäller allt ätbart. ;) 12,7 väger han nu äntligen har han gott över 12 kg som jag aldrig trodde han skulle göra,
Farsans gräddmat gör nytta istället för den ynka burkmaten som inhåller fjutt fett, BARN BEHÖVER FETT! inte minst långeman :)
cassandra, mamma till josefin och lillebror bf 24 november » 2010-09-06 | 18:58:15
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

okeej, va trist att höra :/



hehe okej, jag köpte 90 till Josefin, den är lite stor så hon kommer kunna ha den hela vintern och ända in till våren :D wiee! hihi



jo de får du göra! De finns ju på internet också, finns en annan färg jätte fin :) hihi



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback