snörvel, brr ..



Godmorgon och snyft snyft.
nu börjar man bli suuuk igen käns det som, jävla väder, bestäm dig för ett väder och inte flera.
Jaja, Kevin sov iaf någelunda inatt men pixie har kommit in i en period då hon måste ligga på sidan sjukt nära mig och jag ska hålla på hennes rumpa, så fort hon tappar nappen gnäller hon.
låg och sjöng vaggvisor för henne innan hon somnade in, börjar alltid gråta av det.. påminner om när min mamma låg och sjöng för mig, aww, underbart <3
nu skriker magen tamefan , dags för en tidig lunch för oss. 09:25 är klockan, men vad fan gör det när man vaknar halv 6 varje dag eller varför inte kl 5 :O ..
Ska ju på möte på gymmet idag , säga upp mig, dem bara lurar en på pengar, Fokus friskvård i västerhaninge BLI INTE MEDLEM ! inte bara jag som är missnöjd.
Sandra » 2010-09-03 | 09:31:23
URL: http://sandrastomberg.com

Han sover i vanlig säng, köpte en blå Kritter på IKEA :)

Minstingen har precis slutat med välling, hon vägrar att äta den - vilket är bra tycker jag! Den stora ska dock ha välling då och då - men vi försöker på att köra sen middag, vi brukar äta mat vid 18.30, hinns det inte med middag så brukar dom få flingor och smörgås :)



Jasså? Han är aktiv? Min son hade ju nattskräck ett tag, men det är inget sånt eller?

Sandra » 2010-09-03 | 11:50:53
URL: http://sandrastomberg.com

Nattskräck är inte roligt. Hur gammal är Kevin?

Jag skrev nämligen med en BVC sköterska som sa att man inte kan utreda ADHD på små barn - jag misstänker nämligen det på min son. Men jag vet inte :S

Classy - ung blivande mamma! » 2010-09-03 | 12:48:47
URL: http://classys.blogg.se/

Ja men visst är dom söta! Finns ju hur många som helst att välja bland :)



Oj då, samma vecka som jag är i nu då. Hm, förbereda sig kan han göra bara han inte kommer nu, haha :P Jo jag kan tänka mig de, fy fasiken va ont de måste göra!



Precis...

Haha ja det vet man ju aldrig, ska bli spännande å se vad du väljer att göra sen när det är dags :)



Ne det har hon inte gjort, brukar dom göra de? :P



Kram

therese » 2010-09-03 | 17:02:28
URL: http://allyouhavetoknow.blogg.se/

sv: tacktack :)

okej, va gott :) försöker få ut min ilsak från min mamma! :@


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback