Magsjuka.

Mobil bild.

jäpp, Magsjukan har varit här för mig.
fiifan trodde verkligen jag skulle slippa skiten men den flög rakt på mig iaf, låg från 04 igår morse till 13 på dagen och kräktes, det var riktigt strongt att vara gravid och ta hand om tjejen och samtidigt ha magsjuka.
nä det är helst sådant jag slipper! nettan kom snäll som hon var med blåbärssoppa och det fick jag behålla så blev det lite bättre, men varje rörelse var ett riktigt drama !
jag hade täta värkar hela dagen och spände i hela ryggen och nedtill magen och tro mig där hade jag lust att skita i magsjukan och åka in för så jäkla vidriga var dom, satt och grät i princip att tjejen skulle komma nu.
fram mot kvällen när barnen lagt sig satte jag mig i duschen och maserade med varmvatten i 20 min fick jag sitta tills de blev lugnt och jag kunde lägga mig och sova.
jag var sugen på rostbröd med jordgubbs sylt hela dagen antingen för att jag förlorat allt i kroppen, men fick bara drömma vidare.
idag är det ganska mycket bättre, men fel av mig att slänga mig på en sådan stor frukost för nu har jag riktigt ont i magen , den hänger ju inte med riktigt efter en hel dag utan någon vätska förutom blåbärssoppa.


nu hoppas jag att mina älsklingar klarar sig.
jag är lite tveksam på om det var magsjuka eller mat förgiftning. det får vi se på dom andra!
Emily » 2011-01-12 | 09:04:24
URL: http://agressia.blogg.se/

Nej usch vad jobbigt. Jag har varit sjuk en enda gång sen Joel kom och det var ett helvete! Men som tur var kunde victor wabba dan efter, men ändå så jobbigt första dan o ta hand om en liten samtidigt som man är sjuk. krya på dig,, krams

Amy-23 & snart 3 barnsmamma! » 2011-01-12 | 09:42:07
URL: http://www.olimy.blogspot.com

usch usch ushc stackare!!

Elly- mamma till Leon » 2011-01-12 | 14:17:41
URL: http://gravidnu.blogg.se/

fyfan va jobbigt och tråkigt med magsjuka!

att du orkar de samtidigt som du är gravid o tar han dom dina barn är starkt gjort!

Hänger knappt med men vilken vecka är du i nu? :)

kram på dig!

Jennie » 2011-01-12 | 15:25:36
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Oh fy din stackare ! :( Hade jag bott närmare hade jag hjälpt dig med lillan , fy fanken för maginfluensa , graviditet & ett litet barn & ta hand om . Hoppas det är bättre nu & att du slipper mera sjukdomar !



Ha det bra !

Jessica ♥ gravid vecka 37 » 2011-01-12 | 16:44:20
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

usch, va jobbigt! men skönt att det blivit bättre!



SV: Ja jag har druckit hallonbladsteet många ggr nu och första koppen var jätteäcklig men sen testade jag med socker i och då var det helt okej :) Har fått lite sammandragningar av det nångång men inget mer.



Okej, det kan ju vara det ja. Det är helt okej med mig, börjar bli så less nu bara :/

Kramar

Therese » 2011-01-14 | 11:12:45
URL: http://strandbergaren.blogg.se/

Aj då, det lät inte roligt du, gravid, sjuk och med ett barn att ta hand om. Stackare. Tur att du blivit bättre nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback