Take the pain away.

Jay Smith - Bad Father Bad Son
startar varje morgon med denna låt för den satte sig i själen direkt när jag hörde den, i love it !
så åt helvetes bra, visst liknar den Nirvana i stilen och är väldig trashig men jag kan inte sluta älska den, lyssna och njut för den är fan en topp 1000 alltså!
Inatt sov jag 2 timmar på hela jävla natten från 20:00 igår kväll, Pixie har vridit och vänt på sig och gnällt hela natten och när hon väl somnade så låg jag och vred på mig hela tiden och kliade på tatueringen.
jag har precis kommit tillbaka och hittat mig själv igen efter dessa två dagar så det känns skönt :)
med tanke på min sömn så har jag inte gjort så mycket + att tjejen varit lite krasslig men nu är det bättre, så idag ska vi till läkaren, när energin kommer tillbaka ska jag börja planera lite med firends. =)
sara - mamma till wilda » 2011-01-05 | 08:11:19
URL: http://saratilling.devote.se

Wilda tackar för grattis =)

Jenny » 2011-01-06 | 13:53:47
URL: http://cordell.blogg.se/

Riktigt bra låt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback