myspys.



Tur är väl det att man har mobil kameran när min riktiga kamera sover hemma :) (bilder från idag)
idag har vi myst för hela slanten med jenny & magen, tog en lunch på kina tills damen började protestera ganska för mycket av tråk och trötthet så vi begav oss till guldfynd och till caffe momy och tog en latte med Nettan , super mys , skönt att skingra tankarna lite ibland , bara försvinna för ett tag.
nu kom jag precis hem och tjejen slocknade i vagnen efter många om och gråt och gnäll, jösses!
Grabben ska snart hämtas från dagis , får gå ganska så försiktigt eftersom jag fått såna molande onda värkar nu och haft sen igår, men jag säger som innan , jag åker inte in i onödan (väntar hellre), typiskt nu när vi flyttar nästa helg till vår nya lya !! såååå jäkla typiskt haha :p Grabbarna får bära och mullvaden jag får packa och packa upp, det blir skitbra ;) läängtar så efter sommaren, slippa alla bök kläder och alla sjukdommar, bara få gå utan jacka och sköna promenader med barnen, när fasiken ska is-tiden försvinna egentligen?? less less less.
i min lilla lilla värld » 2011-03-07 | 15:57:10
URL: http://saratilling.se/

hahhaa Åh, nej. Inte blöjfri, men hon tycker inte om att bajsa i blöjan så då får det bli potta el toalett =)

Hannele - mamma till 2 prinsar » 2011-03-07 | 16:08:53
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar

Nope, det har du nog icke ^^, men flera har frågat det ^^

Han sover i en växa säng eftersom det var/är onödigt att köpa en ny spjällsäng åt honom när han ska i alla fall slutet av månaden börja sova i en växa säng :)

Visst nu har han sovit i den sen enda sen vi flyttade hit men han har inte varit mogen tidigare att sova en växa säng tidigare :)



Varför sover Kevin inte i en växasäng då? :)

Kram

Erika » 2011-03-07 | 16:20:28
URL: http://mylittlewords.se

Haha ja! Jag hade ju hyperemesis hela graviditeten dock så jag tycker detta illamående är rätt milt i jämförelse ;)

Mikaela - mamma till Viktor <3 » 2011-03-07 | 17:58:27
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Han är den äldsta på den sidan släkten som blivit så gammal så det är coolt :) Även kul för Viktor framöver att ha bild på de tillsammans.



Jag rapar honom när han ätit halva i flaskan, och när han ätit klart. Och när han inte rapar så lägger jag ner honom, och då brukar han gnälla efter en timma och då brukar han rapa :) Jag orkar inte sitta i flera minuter med honom över axeln.



Jasså? Ja, men det är spännande om det sätter igång innan :) Men när var det beräknat nu igen, och varför ska du bli igångsatt?

Viktor föddes den 12 Februari, och han var beräknad den 21, så han kom nio dagar för tidigt :D



Kramar

Melissa - Vincents Mamma&Gravid » 2011-03-07 | 18:07:58
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

fast när marcus är på jobbet så förstår vincent att pappa kommer hem men nu har han ju vart borta sen i lördags morse så då blir det konstigt för honom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback