ring my bells.

Jag förstår inte att du kan hänga ut en mamma på det viset du gör på din sait.
hur kan du skriva såna obeskrivligt dåliga saker om henne som mamma och hänga ut hennes barn som är försvarslös och inte kan försvara sig själv eller sin mamma.
detta är verkligen inte okej.
sedan skriva att hon inte borde få vara mamma, hon borde tänka på att hon är mamma och inte kan betee sig hur som helst. hur kan du hamna på samma nivå som en våldtäcktman?
detta är ett allvarligt påhopp som faktiskt är allvarligt, hur är du då själv som mamma när du spyder såna meningar om henne.
om hon ska sköta sitt eget tycker jag du också borde göra det. allt strider bara mot dig själv i vad du skriver.
det du gjorde vad äckligt jäkla fel av dig ! borde inte du veta bättre som är mamma?
du är så långt ifrån perfekt som du kastar ur dig att du är. ingen är perfekt! alla har olika bra men det är ens liv/privatliv som bara angår dem personer som lever det.
Jag vart så förbannad när jag läste hur du hängde ut en mamma & ett barn så jag blev näst intill röd i ansiktet. kan man egentligen vara dummare.
 
skit i andras liv och lev ditt eget!
för det spelet du kör med nu kommer du alltid vara en dålig förlorare.

Sandra » 2009-12-03 | 15:19:30
URL: http://slmslmslm.blogg.se/

Tack gumman :)

Charlotte - Gravid » 2009-12-03 | 16:16:42
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Sv: Ja jag har funderat på om den har två kön, alla tester brukar vara lika mycket tjej och kille, tycker sånna är roliga även om dom inte stämmer, så blir väl dubbelkön :)



Nja, jag tänker väl på förlossningen, men har väl inte riktigt fattat att jag en dag kommer ligga där. Är du nervös du som vet vad som väntar ? :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback