My head is explouded ahaha crap ...

ser ju inte hur jag skriver ibland, orkar inte anstränga mig de blev som de blev me stavning.. mitt huvud är på gränsen till att sprängas i bitar, jävla väder att krångla, regn, kvavt, ljummet, varmt,blåsigt. ... konstigt att man blir sjuk tamefan ! ... lite klag här. vi orkade inte ens laga mat, vi som alltid brukar käka kött,fisk m.m åt nu idag potatismos och köttbullar, höll på att kräkas upp varenda tugga så vidrigt. =/
jag ska faktiskt gå och lägga mig för just nu så gör jag ingen nytta vaken, men jag hatar natten för min mjölk rinner till så segt och hon suger så löst när hon halvsover så Vrålar hon högt som fan så jag får panik och springer upp till vardagsrummet för att hon inte ska vecka hela kvarteret, guppar henne mot bröstet så det ska rinna igång snabbare .. varför blir de så??? =/ på dagen rinner till hur bra som helst men på natten, ähh jag får ju ett hell.. =/
Nej! jag tänker inte ge flaska, det är de sista jag vill .. jag kämpar hellre med detta men vill ha en förklaring.
Jessi Fox » 2010-08-13 | 21:01:45
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

haha det är inte så svårt.. krävs bara lite fantasi! :) vi käkar onyttigt ibland också..

Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-08-13 | 21:29:40
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Fy va jobbigt, har aldrig upplevt de själv så kan tyvärr inte ge någon förklaring. Har du testat dricka amningste innan du går och lägger dig, kanske kan hjälpa :) annars vet jag inte.



Puss o kram!

Martina » 2010-08-13 | 23:37:02
URL: http://beautywolf.blogg.se/

skumt att mjölken inte rinner till lika bra nattetid som på dagen:S

detta väder är verkligen jobbigt man vet inte vart man ska ta vägen:S



sv: idag har jag haft en hel del att göra bara umgåts med massa trevliga människor:) imorgon blir de bilutställning och en kompis ska fota gravidbilder:)



kram

yohanna » 2010-08-14 | 00:32:44
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/

nja så jobbigt var det inte, läste 3 terminer, så det gick rätt fort måste jag säga.kort och intensivt!

jo dom blir lite sotis kanske, hur är det att va 2-barns mamma då?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback