Whats wrong baby .

när vi käka lurre med veronica på kina så vart grabben jätte konstig.. tänkte inte mer på det, i västerhaninge vart han hysterisk , galen, tokig .. whats wrong with my baby :/ han S K R E K , G R Ä T , slog sig själv, rev sig i käften trotsade allt vad han hade, tog i så han hosta och blev röd i hela fejjan, sådär höll det på tills jag kom innan för vår dörr här hemma, då vart han cool lugn och sa inte ett ljud .. va fan vad det där för utbrott, jag fattade tame sören ingenting, helt från ingenstans, tog upp han försökte trösta han, ge han dricka napp han slog bort allt.
kände själv hur tårarna trängde sig bakom ögonen när jag såg hans tårar spruta och slå, riva sig själv, jag vet fan inte vad detta var, jag tänkte ringa vårdguiden men sen tänkte jag * okej, jag måste börja någonstans, hjälper det inte med alvedon då ringer jag * men fan det försvann så fort vi klev innanför dörren, som om han kom in i en annan värld, en hermoni .. vad de var, lär jag aldrig få veta. jag är bara glad att han kom tillbaka till sitt rätta jag. =)

cassandra, mamma till josefin och lillebror bf 24/11 » 2010-08-23 | 20:18:48
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

kostar som en vanlig dvd film :P haha

jo ibland är de bra att man sparar sånt ;D haha

kramar

Sandra » 2010-08-23 | 21:18:58
URL: http://sandrastomberg.com

Sådär var min son på natten, men då kallas det nattskräck.

Det går liksom inte att nå fram till dom, dom slåss med tomma intet, gråter och är helt frånvarande.



Läskigt när dom håller på så.

Emelie- 2 barnsmamma<3 » 2010-08-23 | 21:37:17
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Vi säljer den för 695.000 och vi har satt acceptpris för vi måste verkligen bli av med den.

Jaså vill ni det? Ni får gärna köpa våran, jag gillar verkligen själva lägenheten men jag trivs bara inte i västerhaninge.



Nej det är ingen annan som har sådan allergi i vår släkt. Jättekonstigt, men dom säger att det är vanligt att det växer bort så jag får hoppas på det.

Jaså där ser man. Kanske bara var jag som inte trivdes med henne. Jag tyckte att hon var så virrig och kom inte ihåg våra namn, slarvade med våra tider osv. Men så kanske hon inte är med alla:)

Kram

Martina » 2010-08-23 | 21:48:15
URL: http://beautywolf.blogg.se/

hej tjjene!



kan de inte ha varit något trots han höll på med? eftersom han vart så lugn av att komma hem.

men skönt att han lugna ner sig tillslut men förstår att du fick panik vem hade inte fått de:S



sv: med mig är de bara bra små trött och så simmningen tog kan jag säga:) men en skön känsla.



Hoppas du haft en bra kväll

kram

Jeanette - Tävling pågår » 2010-08-23 | 22:08:16
URL: http://babydjungeln.se

usj så konstigt



Alice får sådanna "flip" någon nättera och det kännes så hämsk :( men bra han är trygg hemma

Classy - ung blivande mamma! » 2010-08-24 | 01:32:56
URL: http://classys.blogg.se/

Konstigt att han vart så helt plötsligt, men skönt att allt blev bra tillslut :)



Nja jag vet inte riktigt helt vad jag vill göra än och vart jag ska sätta den, har redan två och ena vill jag bygga på men får se :P Sen har jag inte råd just nu heller, så mycket nu med bebis å flytt å allt.



Jag själv tycker att det är bra mycket större att skaffa barn med varandra än att gifta sig, nu har ni ju ett band till varandra livet ut. Det kan inte en ring få på samma sätt som ett barn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback