Måndag-Check.


Nu lutar sig kvällen - Spenderat dagen tillsammans med Veronica och en hel del trubbel. (:
Lämnade grabben på dagis - redan där vart dagen helt snurrig, Dagis-portarna och hela ingången var igen snöad så inte fasiken kom jag in med vagnfan, jag hade tur som stötte på en sån snäll fröken som kunde vakta Pixie medans jag gick in med Kevvs.
Holy crap - Blöjorna, jag glömde fan blöjorna hemma och hans var slut, ba pallra sig hem och hämta och ner igen sen till bussen där det var kaos i trafiken + att jag halkade 2 gånger på backen ner, Isbana or what, sträckte lår muskeln och gubben bara skratta åt mig. KUL ! väldigt KUL haha .
En buss hade fastnat och det resulterade till att fler bussar stod stilla ett bra tag, well well.
tillslut träffades vi iaf hehe skulle ta bussen till Babyland för att köpa nässpray till damen men den var slut - Jahopp bara vandra till apoteket och se om den fanns där.
eller vandra och vandra, vi skulle ta bussen som fan inte släppte in oss trots att hon backa och körde fram, backa och körde fram för att hon satt fast , öhh är du blind eller kärring jävel ??
jag stod som en stel jävla pinne och var livrädd att hon skulle köra på oss, så sjukt nära och jag kom ingenstans heller, men vi kom på nästa buss, tur var väl det (:
när vi ska byta buss står vi och väntar säkert 20 min tills vi beslutar oss för att gå en station halvvägs till den stationen kommer bussfan och vi springer och springer så gud vet vad sen kom jag på - fan jag är ju på tjocken inte konstigt att jag fick så vansinnigt ont i magen och kraftiga hugg neråt.
Veronica tar vagnen och jag skriker tätt bakom " spring spring " och guppar fram som en jävla val eller någe :/ men bussen drog han såg oss men drog iaf, det här var sinnessjukt.
vi fick ta bussen till brandbergen och gå därifrån, ap kallt ute och ont som jag hade.
Mycket strul va? jo tack, allt detta för att komma till ICA MAXI haha.
men det ingick mycket skratt och trevligheter så det var inte bara fy helvete =)
nu sover kidzen och jag ska läsa klart och nog hopp i säng jag med och hoppas att tjejen väljer att sova hela natten.
♥ L A I L A ♥ » 2010-12-20 | 20:55:23
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Handlat klart alla julklappar än? =)

Cissi » 2010-12-21 | 12:18:27
URL: http://cotac.blogg.se/

Haha, otursdag eller? :D

Sööt bild!!



Ja det är Koda på bilden .. Från BB...

veronica » 2010-12-22 | 01:24:39
URL: http://taggaidiot.blogg.se/

HAHA asså jävla dag det var alltså!

allt var ju kaos! och där när hon hade bajsat i slutet stressade dig lite ändååå fick vi vänta fett länge på bussen! och ja va nog hemma två timmar senare haha puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback