Natt nr 2.

Pixie börjar nog vingla lite.
Hon fick ett bad och gröt innan läggdags och sen vällingen slukade hon kl 21:00 och fick  sitt sista mål 00:00 igen,
sen vaknade hon av drömmar men somnade om tills hon vaknade någon gång där inatt och höll på att bråka upp till 1 timmes tid men somnade om efteråt till halv 6.
det börjar vingla fram och tillbaka nu, men hoppas hon tillslut lär sig att hon inte får någe mat , det börjar bli dags nu hon börjar bli en stor tjej men fy och fan vad ryggen värker nu efter ett häng vid hennes säng.
sin om tid ska jag ta bort 00 målet också men detta är ett stort framsteg från oss faktiskt, fick tipset av en tjej här på bloggen, tack till dig vännen !! =) underbart att man kan få såna tips utifrån.

nu käkar  vi lite frulle
jag måste ju medge att Kevvs är ett riktigt matvrak nu, käkar , käkar , käkar hela tiden alltid ska han ha någonting att tugga på, kanske tar igen vikten han tappat när han matstrejkar (:
idag ska jag och pixie träffa Elina med sin lilla dottah tänkte vi om ingt förhinder kommer.
Emelie- mamma till två underbara flickor! » 2010-12-21 | 08:43:46
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Mina föräldrar och svärfar kom och åt middag med oss, det var trevligt:)



Ja jag vet, men det har ju varit ganska mycket hela tiden:/ Sen när man hela tiden har 9-15 att passa för att hämta och lämna på dagis så blir det tajt. Men efter jul och nyår så får vi väll helt enkelt ta tag i saken:)

Kram

Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3 » 2010-12-21 | 08:49:24
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar;

Farligt att handla på koret med på affären eftersom man inte ser hur man gör av med för ens senare + att man inte ser kortet som pengar utan en grej som man bara drar och drar :)



Aaaaah..ja jo när jag tänker efterså har jag hört att det finns minisoffor där, har för mig också att jag har sett dom ;K blir nog gå dit en sväng sen eller nåt ;K



Kraam

Emily » 2010-12-21 | 09:53:58
URL: http://agressia.blogg.se/

Måste säga att jag är väldigt avis ;) Vill med ha en putande mage. Finns inget sexigare och finare! Men när jag var gravid kände jag mig bara fet.. haha..så konstigt! Puss på dig

Emma » 2010-12-21 | 09:55:05
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/

Ja det är skönt :) Kram

Zandra - mamma till thindra ♥ » 2010-12-21 | 10:00:38
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Hoppas på att de blir lite lättare ikväll! :)



Det var faktiskt jätte kul att se. Thindra var helt på att känna och klappa men Jack han var lite blygare men sen började dom skratta och sen låg dom på golvet tillsammans & pratade med varandra =)

Jessica, gravid i v.35 & mamma till Paulineh <3 » 2010-12-21 | 10:09:14
URL: http://jessie0202.blogg.se/

Nej alltså, jag har inget emot det så men vissa går för långt tycker jag. Jag anser att man inte ska förlova sig om man inte ska gifta sig inom ett år, eller två. Som det var förr, då det kallades trolovning osv. Jag och Jimmie är nu själva förlovade men vi vet inte redit hur vi ska göra med giftermål eftersom det innebär så mycket mer än vad folk vet om.. Vi flyttade ihop samma dag som vi träffades, så jag vet inte redit hur man ska ställa sig till det, hehe.



Ja det kändes skönt att det inte var slemmisen som gick. Vill inte att bebis ska titta ut redit än, inte förrän om 3-4 veckor iallfall. Är bara i v.35 nu och ser gärna att jag hinner gå in i v.37 åtminstone. :)



Kram

Jennie » 2010-12-21 | 10:27:04
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Ja han får bli frisk nu , han kräktes igår igen , förmodligen av allt slem och så , men får ju hålla hemma ändå ! :(



Oh fyannamej för massa sånna "allvarliga" sjukdomar . Ska väl vara tacksam att vi "bara" magsjuka & förkylning . peppar peppar



Vad var det för tips du fick om att å henne sluta äta om nätterna ? Jag har nog missat det ! :( Jag har ju en flaska redo på natten som jag bara kastar ner till honom i sängen så somnar han om .Oftast ! :) Nu har det varit lite sisådär när han har haft feberyra & sånt ..



Ja testa mitt tips , har en hel del andra tips också som kanske passar :)

Mikaela - gravid i vecka 32 » 2010-12-21 | 10:46:33
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Nej, men vad tråkigt att du har det så ofta :( Har du migrän i vanliga fall också? Jag lider av det, men sen jag blev gravid har jag bara haft det en gång, och det var i somras. Har jag huvudvärk nu äter jag Panodil, men bara högst fyra om dagen. I vanliga fall när jag får migraänanfall måste jag ta Panodil + Anervan (väldigt stark tablett som gör än trött). Vad äter du?



Där har du en poäng :) Alla smärtstillande verkar juh olika på olika personer. Men man måste hyra en TENS va? Det känns lite onödigt att hyra än, men i och för sig, gör den nytta så gör den ;)



Jasså? Men då var det itne så stor skillnad på måtten. Ska bli kul att se vad du får för mått den här gången :) Ja, jag undrar faktiskt hur stor magen kan bli :) Haha.



Dina barn var inte allt för stora eller tunga, så det blir nog itne det tredje heller :) Jag hoppas att min bebis kommer ligga där omkring någonstans som dina två, det räcker gott och väl. Och eftersom jag inte är så stor så tror jag inte det blir en stor bebis :)



Jag är omkring 170 cm lång jag också, och jag vägde 55,5 när jag skrev in mig, men har ingen aning om vad jag vägde innan för jag brukar pendla mellan 50 - 55 :) Så vi är väldigt lika. Långa och smala, bortsätt från när vi är gravida ;) Haha.



Kramar

♥ L A I L A ♥ » 2010-12-21 | 16:19:27
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

haha =) Har köpt 5 st hitills :P Får stressa "lite" till imorgon :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback