This must be a dream.



Nu är jag ganska trött. - bara för att tjejen skulle sova lite middag tog jag en paus från allt plock och städ och fix och trix, men snyggt vart det. yepp jul städar just nu så det är snyggt till julafton och kevvs kalas då alla gäster kommer (:
lyckats roa damen en hel del också, sitter med en längtan till att få handla dom sista julklapparna och Min käära tatuering som skall sitta på kroppen den 26:e (: sen i januari drar vi på en mys kryssning vilket vi behöver efter detta år, en bra start på det nya året. <3
hittade en bok - i allt städande som heter *läggdags* så är det från födseln sen i månader med tips och råd och mycket vettigt info som jag läste när vår grabb var baby, totalt glömt bort att det heter seperations ångest, Damen går igenom seperations ångest en kraftig sådan som kommer runt 8 månader.
Kevin hade också seperations ångest i den månaden men mildare, som tur var stod det tips där i. nu är man uppdaterad på nytt trots att det inte var länge sen kevvs var pyttis. nåväl =)
Veronica » 2010-12-21 | 18:53:14
URL: http://attblifler.blogg.se/

Tack :)

Jo jag gillar också den!



Hoppas ni haft en bra dag!

Kram

DONKEN- 2barnsmorsa 2be » 2010-12-21 | 22:14:52
URL: http://donkens.blogg.se/

man kommer inte ihåg allting, även fast man tror att man kommer minnas allt, när man väl är mitt uppe i det. lite tragiskt men sant. minnet sållar vad deT vill lagra. ;)



imorron ska vi till växjö och julklappshandla. haha.. ja jisses. åka den 22e! inte klokt. men men, lasses idé..

'



ja ojsan! då blev du preggo ganska så snart efter hon föddes va? :P



ris a la malta ÄR inte gott heller, det är bara sötsliskigt och massa grädde. emn ris a la jaffa är gott. :P haha! det är risgrynsgröt, kall, med lite grädde, lite socker, och massa färska apelsinbitar i. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback