Lite fint :)



Kevins utvecklings samtal gick strålande, bara positiva ord från dom, kändes skönt att höra =)
Han är så duktig på dagis och äter jätte bra hänger med i allt och var snäll mot dom andra.
Satt med ett brett leende på läpparna hela tiden faktiskt, så satt han fint och åt mellis när jag kom men sprang raka vägen till famnen när han såg mig och syrran sin :)
Fick även med mig lite julpyssel han hade gjort där , åh så fint ! han börjar verkligen bli stor mammas hjärta<3
på tal om mina diamanter så har jag fått bekräftat min graviditets försäkring vilket känns otroligt skönt att äntligen skaffat en!
lilltjejen blev precis lagd efter en flarra välling lämnade dock 60 ml av 150 så hon lär väl vakna där runt 10 igen men då får hon 150 ml igen fast i ett större hål så hon inte somnar mitt i maten hehe.
nu ska jag slänga på mig lite nagellack och svulla paradis framför tvn, vila huvudet lite för damen här har märkt vad hon kan göra med sin röst och tro mig FAN vad hon låter nu! jisses överröstar alla!
emily » 2010-12-02 | 21:38:01
URL: http://agressia.blogg.se/

haha sitter med en paradis nu.. så jävla god choklad! Du verkar tycka om dagiset nu? hoppas allt löst sig iallafall.. kraaaams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback