Förlossningen.

Jag och Dessi och kevin åkte in till förlossningen igår pga försvagade fosterrörelser .
hade inte känt henne på hela natten och jätte svagt på morgonen.
åkte in på en kontroll fick ligga i ett undersökningsrum i säkert 1 timme och jag hade nog spanat in varenda detalj i det rummet för det var exakt samma som när jag kom in med kevin och hade öppnat mig.
fick vänta ytterligare en timme på att få komma in till ultraljudet och allt såg ju mer en bra ut. :) hon hade åkt ned i bäckenet som jag trott och då blir dem oftast lugnare sa han.

fick iaf det på film. :) åh så fint att se henne.

sen kan jag ju bara skriva lite kort att kevin blivit sjukare, så jag tänker hålla han inne fram tills helgen iaf.
därför har jag inte uppdaterat bloggen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback