Godkväll.

Tid för mig att skriva av mig lite nu när alla sover.
jag är själv fruktansvärt trött, min "koma" under graviditeten är så besvärlig så det har slutat med att jag lagt mig 19:30 två dagar i sträck nu. Kanske inte så konstigt eftersom att grabbens morgon startar vi 05:30 / 06:00 varje morgon, känns mindre kul dvs men vant mig vid det. så långa kvällar blir det då inte för oss.

tycker synd om min karl som hamnade att åka ut på jobb idag & imorgon. :(
känns så tråkigt att vi ska vara själva en helg utan honom när egentligen en helg går ut på familje-mys.
nya möjligheter nästa helg får man nog tänka, Bio blir det då * snabba cash * den efterlängtade filmen.
får se vem som blivit frisk och kan passa lilla grabben som lyckats smitta ned både mina föräldrar och svärföräldrarna nu.. det konstiga är ju att vi som är hans föräldrar är hur friska som helst ? ..

En idag har jag inte lyckas föra över all musik till nya telen så den står iofs bara på sin plats och väntar.
tvetten har inte hamnat i mina händer en heller, fy farao för min lathet dessa dagar.
imorgon ska jag ta mig ork att både tvetta och fixa klart mobilen om sonen tillåter, han är så krävande just nu lite nervös inför syskonet skulle jag tro, han känner på sig att något stort väntar.
är själv väldigt nervös för hur han ska reagera, hur han kommer förändras. det är ju lite svårt att förklara för honom att trots lillan kommer till oss så kommer vi aldrig stöta undan honom.

så all tid går ju till honom, jag vill mysa så mycket som möjligt med honom nu innan denna lilla kommer. :)
Madeleine » 2010-02-28 | 11:17:10
URL: http://mady89.blogg.se/

Jag kan passa kevin medans ni är på bion om du vill :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback