Crap !

Satans hell.. vakna upp men en hals som är tjock som sperma ( eller något ) , och inte kunna svälja, svettas som en annan svettlök och bara tycker dagen är riktigt tung..
tog tag i telen och ringde vårdcentralen för nu ska jag ha medicin, de här funkar inte längre, dem ringer mig strax. sitta och suga i sig alla möjliga halstabletter nu, sonen har åkt med pappsen, så vad ska jag göra medans jag väntar, hmmm..
får se vad dagen bjuder på helt enkelt. :)

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-07-01 | 12:21:38
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Fy stackars barn! Har du fått bra immunförsvar eller blir du fortfarande sjuk ofta?



Fy så hemskt, kan inte ens föreställa mig hur det kan kännas att få åka in och ut till akuten med sitt lilla barn, det måste verkligen blöda i mammahjärtat :(



Det är bra! Ja jag ammar fortfarande, och får bara mer och mer mjölk men vet inte varför, men jag klagar inte :)



Krya på dig!

Puss o kram

Martina » 2010-07-01 | 14:30:11
URL: http://beautywolf.blogg.se/

jobbigt att du mår sådär:( Hoppas du blir bättre snart!



sv: skara sommarland ligger väll ca 1 ½ timmes färd ifrån udevalla va jag vet ett par kompisar bor där, ligger i skövde. De kostar ca 240 kr i intreädde per person barn går in grattis om d eär under 1 m.



Hur är de annars?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback