En heeeeel dag i farsta.

vart ska man börja.. jag skulle möta upp Vivvi i farsta centrum just för att handla på hm för presentkortet skruttan fick i dop present just för att handen centrum är så jävla uttorkat av någon anledning :/
pack och klar för att åka, på bussen av bussen och på farsta bussen, halvvägs kommer jag på ... Hell !! jag glömde presentkortet .. vilken jääääävla tabbe, så mötte upp henne och åkte tillbaka den där 40 min resan pga gubben som körde som en sköldpadda .. åkte och hämtade den så åkte vi till farsta igen, fick med mig en helt ny garderob till tjejen :) fikade en vidrig kladdkaka och proppade i grabben frukpuree och lite välling emellan åt men en jädrans massa dricka, han vägrar käka maat , förbannade värme, han är redan långeman och smal hur mycket jag en jöder honom..
sen fick dem rastas i en lekpark där i farsta, en gammal gubbe kommer fram till oss och börjar störa sig på oss, *detta är privat område , ni får inte vara här, tänk om någon familj som bor här vill komma hit ner men vågar inte för ni är här* och da da da dalalallaaaaa munnen gick non stop tills vi stoppa den och började en allvarlig disskution med gubbfan som nästan blev på tvären .. både blev frustrerande på hans jävla otrevliga bemötande mot oss, vi skiter väl tamefan i om det är privatmark, det är en lekplats och barn ska leka i en lekplats, vi pissade iaf på vad han sa och fortsatte med vårt och ältade lite smått, jag vräkte ur mig till gubbfan att han verkligen inte kan gilla barn, girig jävel alltså ! vi är vart vi vill, när vi vill och hur vi vill .. svårare en så var det inte !
han kan gå till sin ålderdoms lägenhet, fast man är gammal behöver man inte vara en jävla grinsubba, när jag blir gammal tänker jag fan ta vara på den tiden jag har kvar att leva och inte vara en grinig jävel och störa mig på människor.. tss ! ! vi bestämde iaf oss att dra dit igen bara för att ..  :p

sen kom vi hem till middagen : Lax,potatis med stuvad spenat.  ,min favorit rätt. nu blire livet på bb =)
Madelene - Mamma till Elliot » 2010-07-21 | 23:22:11
URL: http://maddihz.blogg.se/

jag var också i farsta idag och handlade på HM och BR till elliot för pressentkort som han fick i dop pressent ;) hihi

Jessi Fox » 2010-07-22 | 00:13:30
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

wtf vilken idiot! klart ungarna ska leka om det är en lekpark... så länge det inte är inhägnat!



jarå jag får behålla käket. nu har jag bara några friskdagar hemma lixom. så man inte smittar ner folk "utifall". jag är frisk ;D

Sara - Alicias & Manfreds mamma » 2010-07-22 | 08:59:37
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Det är inte så svårt, man köper tyg och mönster och gör som det står ;)

Martina » 2010-07-22 | 09:49:09
URL: http://beautywolf.blogg.se/

jobbigt att glömma sådär, men tur att ni kom iväg tillslut:)



hoppas allt är bra:)

kram

Melvinnatalia » 2011-02-28 | 11:00:48
URL: http://melvinnatalia.bloglyric.com

Very nice site. Well laid out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback