oh no..

Great, blekfis nr 1 i ansiktet, inte solat på en vecka pga tatueringen.. nu har den läkt fint och bleknat till sin riktiga färg ist för att vara skorpig & mörk.. tänkte ta mig en tupplur i solariumet i veckan, inte imorgon för då ska vi till Mojjsan är det tänkt.
hell vad den kliar ( läker ),  och snart blir de en till i nacken , längtar :) idag har vi städat hela lägenheten och vafn hände med hyresvärden som skulle komma hit idag? ..
jaja , nog om klag. :) på tisdag får jag hem mina grejer till kameran, iiihk !!
Tösen sover jätte bra i sin säng till ninis speldosan hon kramar om, dock får hon bara sova där på dagarna när vi är hemma eftersom jag ammar na..

Skippa Helosan och gå till Bepathen barnslava istället.
Helosan torkar så snabbt, dämpar inte kliandet och ger en ful vit färg.
Bepathen dämpar kliandet, blir osynlig och är återfuktad i minst 3 timmar, Len och glänsig.. i love it , Bepathen bästa tatuerings salvan !!
Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-07-18 | 19:54:20
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Jaha så Kevin har lyckats blivit sjuk,

i den här värmen? Stackarn,

tycker det brukar ta längre tid

att bli frisk när det är varmt ute oxå :(



Vilka fina bilder du tar nu :)



Jodå med oss är det bra,

önskar bebis ville komma snart bara ;)



Kramar

Jenny » 2010-07-18 | 21:25:09
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Se till att skydda tatton ordenligt om du ska sola för så länge de kliar och håller på så är det ju inte helt läkt..Min har precis läkt helt och hållet och de e 6 veckor sen jag gjorde min.. Lägg gärna in en bild snart igen på den och på barnen så man får se hur den ser ut utan massa färg kladd :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback