Please skriv ditt namn.

Anonym om Bingoo.:
Söt liknar inte honom någonstans han liknar dej. din dotter med. vet inte vad dom fått från pappan men inter är det skönheten iaf. Du borde byta upp dej i stället för och ha ett pundar äckel som går dej bakom ryggen

sv : Det känns så wierd att sitta och svara på *anonym* , det känns mer verkligt om du skriver ditt namn och står för det du skriver, annars verkar det som att du inte har mod till det. :/
Tack för komplimangen, men jag tycker ändå att kevin är mer lik pappa sin men alla ser ju olika som tur är ! :) kan du berätta lite mer om vad du menar med *Pundar äckel som går bakom ryggen på dig* , vad gör han liksom? jag har inte märkt någonting och ändå är jag med honom 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan.. well well.
Jessi Fox » 2010-07-28 | 09:52:55
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Ursäkta mig nu.. men antagligen är det nån jävla fitta som ni faktiskt känner/känt som sitter och skriver dom där sakerna. snälla vicky skicka mig ip:n på fb eller i bloggen!! eller msn..



det där är fuckd up att hålla på med om man inte ens kan skriva sitt namn..

Lotta » 2010-07-28 | 11:06:47

Jag tror att du ska anmäla inlägg som detta och inte alls bemöta det! Denna person vill Dig inget gott, otrevligt är ordet!



Ta reda på vilken operatör personen har och anmäl alla inlägg som är såhär. Då kan det sluta med att denna blir av med sitt abonnemang och du slipper kräks som detta.



Lycka till!

// Lotta

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-07-28 | 13:01:24
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Men asså gud människa, skaffa dig ett liv istället. Jag tror nog att du skulle märka nått ifall han gick och punda bakom din rygg, framförallt om du är med honom hela tiden.



Stå för vem du är istället ditt fega lilla as, hålla på och sitta där och fega sig bakom en jävla skärm och påstå massa skit men inte våga stå för vem man är, vad fan är det för liv? Avundsjuka kallas det. Sköt ditt eget jävla liv istället!

Sofie » 2010-07-28 | 16:29:15

Jag för min del har väl rätt svårt att förstå hur ni kan vara med varandra 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan, jobbar inte din sk. man? Man kan göra massa även fast man är på "jobbet", han har väl raster som alla andra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback