Semestrar.

hos mina päron i deras villa helt själv med min amazing familj hela helgen. :)
barnen sover och vi ska käka fruktcoctail med grädde , choklad pudding, kex m.m till tvn nu.. så himla mysigt men de stank verkligen ungkarls lya när vi klev innan för dörren, massa öl burkar på köksbordet, tallrikar överallt m.m .. ahh det märks att brorsan varit själv i huset haha.. fan vad äckligt det var.
hur som hur har mina ögonlock hängt som faaaan hela dagen, så trött så det kryper i hela kroppen, obehagligt. :/
aaajaaa .. ha de king, tjingeling.
Martina » 2010-07-24 | 08:55:59
URL: http://beautywolf.blogg.se/

<låter som en mysig helg:)



sv: jag har inte kommit igång så mycket med min fotografering och tar inget betalt än för de modeller jag fotat tar jag som meriter så jag gör såna foto sessioner som kalas tpf:)



Hoppas helgen blir bra

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback