Sockerpulla !

Vårdcentralen får man mycket mer respons av en vidriga akuten som man får sitta och dega på i 12 timmar utan att de händer något, vilken tur att jag avvaktade och fick en tid dit ner idag till Pixie Trixie..
sänkan var jätte bra, vilket betyder att de inte var någon bakterie/infektion i kroppen, halsen var röd så ja, perfekt på hennes 3 månaders dag att få sin första förkylning. någonstans visste vi att hon skulle bli smittad av bror sin så helt oväntat var de inte..
men nu är läget så och jag skulle fortsätta ge alvedon för smärtan i halsen så hon kan äta och febern får inte stiga!

nu sitter jag och har precis lackat naglarna och pirrar fint i magen för imorgon. det gäller&smäller. fyfan vad modig jag är haha. *ler* :) Brorsan ba " på något sätt tycker jag de är skönt att gadda mig, skulle kunna göra de tusen gånger om, och du har ju fött barn " haha ja! fn jag har fött barn, ändå rädd för att tatuera mig. det här funkar ju inte, de går inte ens ihop. utvidga sig 10 cm , trycka ut en bebis på size 50 & 49 cm som dessutom vägde 3280 & 3120 kg .. men jag är rätt för tatuerings smärtan, ähhh aahh .. hm .. ?!
jaja! imorgon bitti blir det stranden med familjen, grabben ska få simma lite med sina armpuffar och jag ska sola tills jag börjar brinna, sista gången nu på ett tag, sen ska vi till päronen och käka lunch och slinga håret rött , fika och lite mojs tills jag och bror kilar iväg och gaddar mig.. Nervöst !
ska boka in en tid till raring också , han får en gaddning i födelsedagspresent, eftersom han inte haft sina föräldrar som ställt upp och funnits där förens nu när han är 27 barre så har mina föräldrar ställt upp och funnits där mer en hans egna, dem tar hand om han och ger han massvis med kärlek. de jobbigaste är ju att visa tacksamheten, i know jag är likadan, jäääävligt bortskämd men äh jag har lärt mig att försöka ge mer en att ta, innan tog jag bara men med tiden har man förändrats, tar mer ansvar, blitt mognare ..

nu vart de mycket svammel i guess. well well .. Min sockerpulla är 60 cm iiih , tiden springer förbi.. hon är inte lika liten som hon var, hon är inte heller lång som sin bror, hon är helt enkelt bara en mini och en rockstar så jävla BALL är hon precis som brorsan sin . :) 



Jessi Fox » 2010-07-09 | 22:02:30
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

blir så glad av att läsa att du själv har insett hur du har varit och att du har mognat till dig.. nice work!!!! lycka till imorrn. det kommer gå bra! andas, slappna av och dröm dig bort.. jag håller med coffe. det är skönt! du kommer känna dig helt matt efteråt.



btw, var försiktig medd solen innan. kan bli jobbigt att gadda sig om du är solbränd ;D

Martina » 2010-07-11 | 17:33:37
URL: http://beautywolf.blogg.se/

jobbigt att tösen fått en liten förkylning hoppas hon blir bättre snart. spännade att du ska tatuera dig:) va ska de bli för någor`?



hare underbart

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback