Hahahoho-

Kikade en stund på the voice och såg Blogg attacken haha, vad blogg har blivit överskattat.. ändå kan man inte sluta att blogga av någon anledning, bli känd för en blogg, egentligen är det riktigt löjligt när det är helt vanliga people som skriver om sin vardag och ibland om sitt miserabla liv, många kommentarer, presenter you name it och tror starkt på att dom är så kända. you never know
jag kan faktiskt inte låta bli att skratta åt vissa , satt och as garrva åt den där blogg attacken till alla fjortis bloggare;)

jaja, haha gud så kul. =P , idag ska jag ta mina barn och åka och köpa nässpray och kallender och Liberos blöjor till grabben, köpte ett par eurostore blöjor för 70 kr , något inpulls köp när libero inte fanns och det är nog dem sämsta jävla blöjor som gjorts. '
grabben har blitt förkyld , nu börjar det bli kallt och det märks på honom.. sen känns det jävligt bra att sammarbeta med en som äger secone hand (loppis) som kommer öppna i västerhaninge i oktober, ska dit och lämna in alla små kläder efter mina knodd så man blir av med alla kartonger och kassar i förrådet.

Melissa - Vincents Mamma » 2010-09-24 | 09:02:15
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

gillar inte upplägget på förskola..jag vill gärna veta vem jag lämnar mitt barn till inte bara "kasta" in han på en förskola där de finns massa olika fröknar osv

sen är de flera barn och man har inte samma tid för varje enskilt barn som en dagmamma har

hos en dagmamma blir de mer personligt som en vän till familjen lixom :)

Fröken M » 2010-09-24 | 11:04:16
URL: http://frokenmela.blogg.se/

jag tror jag fyllde i mat, skönhet och hälsa eller nåt som intressen, då brukar man kunna få tvål, schampo, tandkräm och annat. mat kan vara allt ifrån smoothies till glass och ost.

det är även viktigt att fylla i att du har barn så du inte missar de kampanjerna, och anmäl gärna barnets pappa oxå så har ni dubbla "chanser" att få testa saker :)

Kram

Camilla » 2010-09-24 | 20:50:22
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Fattar inte att massa fjortisar har blivit några slags semikändisar bara för att de skriver om sina bråk och fyllor på sina bloggar, helt vansinnigt!



Söt bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback