5 days.

mammas lilla fotomodell <3
idag sov vi minsann ovanligt bra =) dock skulle vi stiga upp halv 5 för så snäll ska vi inte vara mot mamma men söt är man ju så hon kan ju inte bli arg på mig heller. =)
nu sitter vi här, eller jag Pixie sover fint i vagnen, jag har massa sammandragningar som bökar, ovanligt *ohno!*, så länge babyn stannar innanför så står jag ut. :)
jag är så oerhört glad att jag har vissa människor i mitt liv som finns där när saker och ting hoppar och faller, tack! ni ger mig kraft <3
idag fick jag fixa eget krubb, lurre 2 dagar i rad av nettan, fan så great livet är ibland hähä, men imorgon får jag krubb igen när vi drar till njur-läkaren tidigt, sitter ändå som en heffaklump just nu fast jag vet att jag bra gärna skulle vilja vika klart det sista, 2 månaders tvett att vika tog ungefär 2 timmar. jisses !! mycket kläder man hitta som man inte trodde hade kvar, så blev jag snäppet häpen när alla kläder inte fick plats i garderoben då har jag alltså sprungit och köpt nytt och nytt till oss alla utan att tänka på att det kanske ligger i tvätt påsarna haha. =)
Mikaela - gravid i vecka 34 » 2011-01-04 | 12:39:17
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Ja, och det är guldvärt! Hon är en toppen mamma för dig, och en toppen moror till dina barn - det går inte att önska sig bättre än så :)



Hahaha. Nej, jag passade på att göra chokladpuddingen när han stod i duschen, för då hade han ingen chans att hindra mig ;)



Ja, det blir nog mer spännande och se om det stämmer eftersom du vet vad det är för kön :) Testa och se! Men däremot kan man juh inte lita helt på alla tester som finns, men det är kul att göra dem och se om de stämmer på än eller inte.



Jag såg de - så jag accepterade direkt :D Hih.



Men med mig och magen är det bara bra. Jag tycker däremot att det börjar bli lite jobbigt att vara gravid då magen tar emot så mkt, och nästan inga kläder passar längre. Men igår hos BM visade det sig att den lilla fixerat sig och det är skönt att veta :) Dock känner jag att tryck mot höfterna nästan varje dag nu, och det är jobbigt när jag är uppe och går.

Hur är det med dig och din mage :) ?



Kramar

Veronica » 2011-01-04 | 12:52:13
URL: http://attblifler.blogg.se/

Han har sju tänder med de som är påväg.. så det går undan. Hur många har Pixie? Kram

Linda Olsson » 2011-01-04 | 13:18:14
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Så himla fin! :D



Jahaa! Ja den 15:de blir Kean 9 månader :)

Ja du...han äter väl välling hmm...5 ggr om dagen kanske. ibland mer, ibland mindre beroende på hur mycket annan mat han får i sig. :)



Kramar

Jessica gravid i v.37 & mamma till Paulineh. » 2011-01-04 | 14:50:50
URL: http://jessie0202.blogg.se/

Nä, jag tror jag lyssnar mer på vad mitt egna visar, just eftersom att allt är olika.



Jag kände absolut ingen smärta alls när Paulineh föddes, vissa säger att det är EDA men BM sa till mig att EDA endast minskar värkarna, inte den enorma smärta man kommer känna när den lille ska ut. Men jag kände verkligen ingenting! Värre var det när moderkakan skulle krystas ut - DET gjorde ont. Och när man blev sydd, blää..



Okej, så då stämmer det på dig iallafall att andra gången går fortare, hoppas det blir så för min del med för att åka in till förlossningen och bara "vänta" var inte allt för roligt tycker jag. :/



Kram

Sara - Alicias & Manfreds mamma » 2011-01-04 | 15:05:49
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Manfred har 4 täder. 2 upp & 2 nere. Han ger jag all frukt bara i mindre bitar =)

Men han har alltid tuggat även om han inte hade tänder =)

Hur gammal är lilla tösen? =) Kommer fan aldrig ihåg :P

Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3 » 2011-01-04 | 15:44:09
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Ah då förstår jag :)



Smöja på alvedon på vad ? :P

kraam

Sanna - Gravid i v.32 » 2011-01-04 | 16:57:45
URL: http://saaanna.blogg.se/

Sv: Oj, är det för mycket? Eller är det nödvändiga grejer ändå? Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback