Dessa tidiga mornar med damen.

Jag förstår inte hur hon kan ha en sådan energi och tycka att det är morgon vid 04oo.
Det är som att Kevin & Pixie bytt roller, innan var det Kevin som vaknade mellan 4-5 men nu när han vaknar så somnar han om, men den tiden väckte han ju tösen så tydligen har kroppen på henne ställt in sig på den tiden, och att försöka få henne somna om är rent av omöjligt hon ska upp och där med basta.
jag hoppas det vänder när hon blir äldre, för mycket sömn får man ju inte eftersom hon vaknar på natten för krubb också konstigt att jag lagt mig runt 20oo varje kväll och skitit i alla program som börjat.
ähh, småbarnslivet är ju lite vajjigt men vem visste inte det, faktiskt inte jag innan jag fick henne för kevin alltid varit den enklaste lilla ungen ever, hon har fått mig inse att det SKA gå i dalar för det är helt enkelt så det är när dom genomgår utvecklingar som dom kommer göra i Fleeeera år .
näpp, nu ska jag ta mig en choklad bit och försöka skippa morgon ciggen, great cred to me ! hah!

Veronica, mamma till Nim. » 2011-01-23 | 08:04:09
URL: http://attblifler.blogg.se/

oj vilka tidiga morgnar, huaaaa..



när kommer bebis då? kram

Elly- mamma till Leon » 2011-01-23 | 11:04:01
URL: http://gravidnu.blogg.se/

iofs inte så konstigt att hon vaknar så tidigt eftersom hon brukar somna vid typ 6 på kvällen? :P

Nadja » 2011-01-23 | 11:45:29

men hur blir de nu när du får nästa bebis, ska du upp och mata båda två då? känns de inte som att du skulle väntat lite?

Jessica ♥ gravid vecka 39 » 2011-01-23 | 23:07:24
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

SV: Det är nice om det är så hehe

Ja jag är iaf säker på att jag går till BF datumet. Ingen i min familj har fött tidigare så tror inte jag gör det heller, tyvärr :P Men jag hoppas såklart på att det sätter igång nu hehe

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback