Fasiken bli bra nu :(

tjejen är inte bättre, hon fortsätter vandra på samma nivå och låter fruktansvärt i luftrören och snoret som bara rinner och lägger sig som tjocka klumpar i näsan så hon inte kan andas. :(
ska ringa till akuten idag och receptförnya bricanylen, när hon hostar hörs det verkligen att det är från luftrören och gör ont på henne. :(
stackars lilla gumman! tycker hon har varit med tillräckligt nu, det positiva är att febern håller sig nere och hon smått smått äter men inte alls lika mycket som innan hon insjuknade, detta kommer ta tid för henne att vänja sig.
Jag har dock blivit smittad men som tur var lägger det sig bara som en förkylning på mig , kevin och pappsen deras..
under hemmatiden har jag blonderat och avfärgat håret det svarta så mycket som möjligt för att kunna få min kastanje bruna färg , ser dock nu att jag skulle avfärgat lite mer men det är bara låta det växa och färga om sen, var och klippte mig härom dagen så är snygging i håret nu :)
pappsen har fått passa pixie här hemma när jag gott till affären osv , idag måste jag handla nytt kaffe för det vi har hemma är kåk kaffe, sånt äckligt jävla vidrigt kaffe man får på kåken.. nää funkar inte alls för mig även fast jag ska ha latte,det smakar SKIT..

den 2:a måste jag till förlossningen och prata med en barnmorska där om min rädsla så jag hoppas hon är iaf bättre en nu, sen måste jag till mödravården på torsdag och mäta magen igen för den troligen stannat på sista sf måttet :/
Jessica ♥ gravid vecka 40 » 2011-01-30 | 17:50:55
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

SV: Tack sötis!

hehe nu har ju helgen redan varit (är lite seg med kommentarerna).. Men jag tror nog det dröjer fleera dagar innan det händer något ::P Så vidare jag inte får hinnsvepning imorgon och man har turen att det sätter igång då.

kramar

emily » 2011-01-30 | 18:55:34
URL: http://agressia.blogg.se/

åå lilla snuttan! Hoppas det blir bättre snart!

Varför är du rädd för att föda? Har det varit jobbigt de andra gångerna? Jag är livrädd efter joels förlossning då epiduralen tog slut och jag inte fick påfyllning så det gjorde svinont :(

Jenny » 2011-01-30 | 21:28:43
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Lilla pixie sötnos du måste se till att bli frisk :-D Massa styrkekramar till er.

Sara - Alicias & Manfreds mamma » 2011-01-31 | 07:08:47
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Usch då! Låter inte alls bra :(

Hu är det med magen? =)

Alexandra » 2011-01-31 | 07:09:38
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

tråkigt att hon är så sjukt! hoppas hon mår bättre snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback