Förstoring på G

Självklart inte någon förstoring på kroppen för jag är mer en nöjd med mig själv även som gravid, visst skulle bröstförstoring vara nice men seriöst nae det skulle se för fake ut !
Jag har ett par bilder som ska förstoras ganska rigält på både magen och mina klimpar som kan hängas på väggen i vår nya lägenhet framöver med en flashig ram :)
det går faktiskt något program om sexualkunskap på tvn, där dom visar snoppar och slidor och berättar varför man får orgasm osv osv ganska underhållande nu när vår tv antenn har gett upp oss och vi bara har analoga kanaler.
sitter och smuttar på mitt te tjejen fick somna redan vid 17 för hon var extremt jäkla trött och somnade utan välling tyvärr men kunde inte hjälpas hon ville inte, somna på smäck så hon vaknar nog snart och ska ha kvälls vällingen fullkorn och majs välling :)
ska gå ut och ta en kvälls cigg tyvärr men jag har bestämt mig för att försöka inte röka imorgon, peppar peppar att jag lyckas nu !

sandy » 2011-01-16 | 17:57:41
URL: http://fanvadgay.tk

Du är fin som du är, här behövs ingen bröstförstoring ;)

Linda Olsson » 2011-01-16 | 18:23:22
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Äsch vadå? Tuttarna måste ju inte se fake ut bara för att de är det?! Mina ser väl naturliga ut? :P

Hih!

kram!

Charlotte - Mamma till Nikita » 2011-01-16 | 21:32:17
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Jag vill också göra massa förstoringar :)



Ja jag trodde inte där ett tag att jag någonsin skulle få sluta amma :) Så det känns skönt!



Hon vaknar 1 gång och äter på natten, förut åt hon alltid 2 gånger på natten men det sluta hon med själv.



Hur många gånger äter Pixie på natten?

Kramar

DONKEN- 2barnsmorsa 2be » 2011-01-16 | 22:06:02
URL: http://donkens.blogg.se/

jag har kunnat dricka kaffe heeela denna gången, förutom nu de senaste veckorna. och det suger verkligen! Jag behöööver mitt kaffeeee... :P

mår du inte illa av ciggen då? :S uschans, rök som luktar så mkt skit. ijj! :(

tugga nikotugg eller ha plåster istället. lasse tyckte iaf det fiunkade när han slutade snusa..

iofs började han ju igen och smyger med det när han tror att inte jag känner lukten av det... men det är en heeelt annan historia. :P

jaja, emn tävla kan man ju alltid göra ändå, du kan ge bort den till nån i födelsedag annars? ;P

om du inte vill behålla den själv alltså... mjölkskum kanske man kan ha i te också, haha... ;)

pöss på dig, be strong o stå emot ciggen! pöss igen.

freja » 2011-01-28 | 09:39:02
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

lycka till med rökning, eller ja.. att inte röka alltså! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback